Nope, daarmee is de auto absoluut onbruikbaar op het circuit en de openbare weg... Zelfs rechtuit is dan al een uitdagingSmiley schreef:Die GT3582R waar Stefan Klasen zelf mee rijd staat nog niet op je wenslijstje?
380 pk turbo motor
-
rayz25
Waarom niet zelf doen ?Herman schreef:Nog steeds op schema met het spruitstuk? Zie 'm inmiddels gewoon in de webwinkel bij Klasen staan.
http://www.klasen-motors.com/shop/produ ... cts_id=148
Denk dat ik 'm binnenkort maar ga bestellen, maar weet nog niet of ik de inbouw bij Stefan of bij Markus laat doen. Advies is welkom.
Schema is flink vertraagd... afgelopen seizoen heel weinig kilometers kunnen maken en mede daardoor ook afgezien van het Klasen spruitstuk. Mede, omdat de echte rede is dat Markus een zelfde type laat vervaardigen van carbon -> Zelfde pk winst, minder kilo's
Eerste prototype heeft begin van de zomer op de auto gezeten, maar door een fabricage fout helaas weer moeten demonteren. Hij heeft er inmiddels twee rijden op andere projecten en die houden! Mijn auto staat nu bij van der Kooi voor o.a. zijn APK, wat kleine wensen en als de post wil mee werken montage van de carbon versie. Weer afwachten dus, maar ik kom sowieso dit jaar niet meer aan rijden toe en heb daardoor geduld genoeg 