We waren al er al vroeg en de organisatie was wat vertraagd vanwege de regen waardoor niet alles even duidelijk was. De kogel maar door de kerk gejaagd en m`n vriendin en mij ingeschreven.
De baan was uitgelegd en we mochten de baan verkennen (baan was nat). M`n vriendin laten rijden en ik er naast als steun. Na een rondje of 6 was ze toch wel blij dat ik haar had ingeschreven. Ze had nog een spectaculaire redding bij de laatste bocht

We wisselde van plek, zodat ik een rondje kon proefrijden. Maar ik mocht dus meteen voor het echie van start.
De laatste bocht hield ik de auto niet en spinde de baan af in het gras/moeras

De baan zag je iedere minuut droger worden!
We zijn beide 10 keer gestart met sessies van "3" keer. M`n vriendin heeft alles met ABS gereden. Eerste keer reed ik zonder, tweede keer met en door intreden van de ABS stond ik weer langs de baan (vergeten om te zetten). Laatste sessie ook met ABS gereden en wetende dat die aan stond en dan gaat het redelijk met droog weer.
Het opmerkelijkste was wel dat we de 2de en 3de tijd hadden die dag

De laatste 3 keer reed ik:
1:02,79
59,70
58,66
De lotus man reed 1 seconden sneller, maar ik had voorgenomen om maar 10 keer te starten. Maar ik voelde dat die laatste sec er nog vrij gemakkelijk af te rijden was... Maarja, Kim moet ook nog 1,5 week rijden met banden zonder profiel

Al met al was het een erg leuke dag! Mart van der kooi reed ook nog met een Caterham S7 en was maar 3 sec sneller. Die zal wel problemen gehad hebben. Snelste tijd was van een lotus S1 met een tijd van 50.8.
Nu weet ik waarom ik nitron`s en verse banden wil hebben

Al met al was het een erg geslaagde dag

Op het forum kan ik over dit evenement weinig vinden? Het is echt iets voor auto`s zoals die wij hebben

http://www.youtube.com/watch?v=vXLx9QP3ETY
Wel even in HQ kijken anders is het echt drama

Misschien iets voor mensen van hier?