Ik ben het ook wel eens met jouw dat het wel "zin" heeft op een standaard speedster. Je mag het geen tunen noemen vind ik. Meer polijsten/de laatste puntjes op de standaard i. Maar ik vind de tuning erg veel geld voor een 5 pk misschien winst. Daarbij rij ik met de speedster al 1 op 13 gemiddeld. Dus echt veel te rijk staat die niet bij mij.
De metingen geven wel een goede indicatie. De meeting die mark op de rollerbank heeft gemaakt en met die box zijn vrijwel exact (wat ik overigens niet had verwacht).
200 pk hebben jullie dus "zeker" en Maik jij met die mega brede banden gaat ook geen topvermogen op een bank laten zien

Daarbij vind ik achterwiel pk`s interessanter! Iedere rollerbank is ook verschillend, bandenspanning is ook enorm belangrijk op een bank, net als het rubber soort.
Toevallig geen meting gedaan voor de ECU tunning? Zodat je een vergelijk heb van de grafieken die onze speedsterclub tuner gebruikt...?
ps: getallen die ik net genoemd heb zijn zo uit de duim en verwijzen naar de grafiek

Je moet dus je verstand op grafisch zetten en plaatjes kijkend