TMS stage I

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

3 oktober wip ik misschien ook nog even langs op Abbeville :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

Dat ziet er mooi uit Bas.
Je bent lekker bezig met al die veranderingen.

Spiky :alone:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Ja absoluut,
Ook nog een full Alu radiator van pro alloy,
stank voor is gelijk over dus lekte voor toch al....!

En de Sportschijven grooved en drilled van Yvo met nu ook achter Pagids, remt nu echt wel!

roesten alleen wel oip het niet remmend gedeelte, moet ik ook nog iets op verzinnen.
(voor het mooie)

en nog geen ABS lampje met de nieuwe wielen. :)

@smiley: weet niet waar je woont maar je mag ook langs komen om een keer te kijken,
de clam was eraf toen de pods erop gingen dus ze hebben alles vastgezet behalve het gedeelte wat de clam ontmoet.
Dit zijn wel de Opel originele sidepods.
of op Abbeville :wink:
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Maik schreef:3 oktober wip ik misschien ook nog even langs op Abbeville :wink:
Ga je dan ook op het circuit rijden, of zwaai je vanaf grote weg als je langs rijdt?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7351
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Spider schreef: @smiley: weet niet waar je woont maar je mag ook langs komen om een keer te kijken,
de clam was eraf toen de pods erop gingen dus ze hebben alles vastgezet behalve het gedeelte wat de clam ontmoet.
ik weet hoe het eruit ziet als ze erop zitten (erg geil), maar ben vooral benieuwd naar praktijk ervaring van het weghalen van de strip aan de binnenkant, wat zaagwerk vereist.
Afbeelding
De linkerkant, tegen de buitenkant aan, daar is een centimeter of 2 verwijderd. De pod raakt hem daar bij het naar binnen gaan, en raakt het witte polyester de kleur van de pod denk ik.

Zit je pod gelijmd, of is hij net als bij de turbo nog los te maken?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

gelijmd en inderdaad zoals je op de foto de dunne witte rand ziet,

aan de binnenzijde van de linkerkant van het gat,

daar zit ie aan vast gelijmd.

hoop dat de fotos duidelijkheid geven.

dit is links :wink:

rechterbovenzijkant van de pod is dus niet gelijmd, alleen aan de sidesill.
Bijlagen
Web DSC04521.jpg
Web DSC04521.jpg (62.15 KiB) 2254 keer bekeken
Web DSC04522.jpg
Web DSC04522.jpg (66.12 KiB) 2251 keer bekeken
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Spider schreef:Goeie vraag, JA.
Maar wil nog even wat kilometers maken voor de vlag uit gaat en ook of het blijvend is,
maar absoluut meer power zeker op toeren vanaf 3000-4000 toeren
hangt het het absoluut goed aan het gas en is het slome er vanaf.
Bevalt de power nog ? :D
Weet je inmiddels al wat er bedoelt werd met een reset van de ecu :?:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Rijdt top!

Vooral dat extra stukje bovenin de toeren is heel prettig rijden, is ook of je daardoor vloeiender en sneller! schakelt.

En ben van mening dat ik serieus meer power heb en ook over het hele bereik is alles gelijkmatiger, veel denk ik is mogelijk toe te schrijven aan het uitlaatspruitstuk en de Janspeed, want onderweg naar Thorney reed dat al stukken beter.

Heb nog weinig tijd gehad ivm werk en verjaardagen, maar ben er heel blij mee, kan me nu al verheugen op de Upgrade van Speerke.

Ga vandaag is eens even met Thorney mailen.
¨speed is life, but control is everything...¨
Plaats reactie