4-punt Gordels zitten erin
- zoonvanlinne150
- Mega lid
slimme opmerking van een amstahdammah!!!!!Rotax schreef:Denk dat het wel verstandig is om er geen weerstandje tussen te zetten. Mocht je airbag onverhoopt afgaan tijdens het rijden (of juist niet bij een aanrijding), dan kun je denk ik wel naar je verzekeringscenten fluiten...

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Herman heb jij nog z'n setje met weerstanden over? Ik heb van de week een setje 4 punts gordels besteld bij Yvo. Is trouwens in de aanbieding voor de personen die dit ook al een keer van plan zijn .

Herman schreef:Heb setje weerstanden, 25 stuks 3.9 ohm besteld voor 1 Euro vijftig. Kan je zomaar 12 Speedsters mee op gang helpen, helaas minder geschikt voor Lotussen in verband met ontploffingsgevaar
- Dennizz
Ik weet niet of ik juist zit maar ik heb vandaag een stekkertje "ontdekt" omdat deze rammelde en ik verwacht dat het iets met de gordelspanners te maken heeft?
Bij de bestuurderstoel heb je de hendel die de motorkap opent, iets daarboven heb je een stuk zwartplastic (wat tot aan boven loopt) waar je je hand achter kan doen. Daar voel ik een loshangend draadje(s) met een stekkertje.
Kan dit van de gordelspanner zijn?
Bij de bestuurderstoel heb je de hendel die de motorkap opent, iets daarboven heb je een stuk zwartplastic (wat tot aan boven loopt) waar je je hand achter kan doen. Daar voel ik een loshangend draadje(s) met een stekkertje.
Kan dit van de gordelspanner zijn?

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Pascal
Hier nog even een tip
De Airbag lamp in het dash, hoeft niet bij de dealer gereset te worden als deze is gaan branden na het verwijderen van de gordels.
Ik had namelijk een brandend airbag lampje, omdat ik de verkeerde weerstand waarde tussen de gordels spanners had gemonteerd. veels te hoog. Je mag niet boven de 7 Ohm uitkomen.
Na het plaatsen van 2,7 Ohm (rood rood goud goud) en aanzetten van het contact was de lamp weer gedoofd
Dus mijn Stack is weer lampjes loos tijdens het rijden.

De Airbag lamp in het dash, hoeft niet bij de dealer gereset te worden als deze is gaan branden na het verwijderen van de gordels.
Ik had namelijk een brandend airbag lampje, omdat ik de verkeerde weerstand waarde tussen de gordels spanners had gemonteerd. veels te hoog. Je mag niet boven de 7 Ohm uitkomen.
Na het plaatsen van 2,7 Ohm (rood rood goud goud) en aanzetten van het contact was de lamp weer gedoofd

Dus mijn Stack is weer lampjes loos tijdens het rijden.