Die GT UNIEKE auto De enige auto waar je je dak opnieuw moet sluiten als je je kofferbak open gemaakt hebt.Eigenlijk wel slim er past toch niks in Ik heb er 3 dagen meegereden lekker om mee te rijden,ziet er redelijk uit maar erg onvriendelijk voor reizigers.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
De 29.995 prijs is de prijs zonder optie pakket en rijklaar. Lastige is dat ze allemaal het optiepakket hebben, maar 29.995 smoelt nu eenmaal beter.
Extra korting??? Niet echt dus. Met of zonder inruil / weglopen, maakt niets uit. Hoge inruil op je huidige auto? Neen. Kortom je moet voor jezelf het gevoel hebben dat het bedrag dat je op het dak van de inruiler legt, reëel is.
Voor de rest. Je merkt de 500kg extra echt wel. Laat of in een bocht inremmen is er met de GT niet bij. De wagen is groot en log. Dus daar moet je hem niet voor kopen. Voor de looks, een complete auto voor weinig, alleen woon-werkverkeer (160 km per dag) en zo nu en dan ook lekker open rijden is de prijs nu zeer aantrekkelijk. Zeker als je kijkt wat je voor een 7 jaar oude speedster moet betalen.
Voor de bouwkwaliteit hoef je het echter niet e doen. Ik heb de auto nu 2 weken (en bijna 1800 km op de teller). Vandaag de afspraak gemaakt voor de 2e garantiereparatie. De eerste was dat de module van de ESC/ESP niet goed werkte en e.e.a. ge-reset moet worden. Daarnaast waren er wat stekkertjes los van de wis was installatie.
De tweede garantiereparatie gaat over een loslatend dakrubber......
Maar goed ben een Engels auto gewend.
Nico.
Lotus Exige S GT 243
Opel GT
en een familie station voor de boodschappen
Opel heeft teveel voorraad en moet ervanaf.
Net als vroeger toen je gymles had blijven de kneusjes over, kortom, de gele en rode GT's ipv de courantere kleuren.
Auto's worden misschien wel margeloos verkocht nu en dan blijft er natuurlijk 0 euri over om inruilprijzen op te leuken. Wat Allen al zegt. Verkoop je de speedster zelf doe je (ondanks de kleuren) een goeie deal, ruil je em in betaal je de korting eigenlijk gewoon zelf.
Net als vroeger toen je gymles had blijven de kneusjes over, kortom, de gele en rode GT's ipv de courantere kleuren.
Auto's worden misschien wel margeloos verkocht nu en dan blijft er natuurlijk 0 euri over om inruilprijzen op te leuken. Wat Allen al zegt. Verkoop je de speedster zelf doe je (ondanks de kleuren) een goeie deal, ruil je em in betaal je de korting eigenlijk gewoon zelf.
Je kunt een Speedster en een GT wat rijeigenschappen toch niet met elkaar vergelijken. Alleen het gewicht van de GT doet hem al de das om.
De GT is ook niet gebouwd om op het circuit te raggen en een Speedster wel.
Ik heb onze GT nu van nieuwe ECU software voorzien en de 320 pk is al een enorme verbetering, maar hij zal de Speedster nooit evenaren.
Wil je spartaans dan koopt je een Speedster, wil je dat niet dan koop je een GT.
Humboldt-OPC schreef:Je kunt een Speedster en een GT wat rijeigenschappen toch niet met elkaar vergelijken. Alleen het gewicht van de GT doet hem al de das om.
De GT is ook niet gebouwd om op het circuit te raggen en een Speedster wel.
Hier kan ik me niet helemaal in vinden. Ik heb ook in de GT gereden en ik vond het zeker geen slechte auto. Je krijgt qua gewichtsverdeling, zitpositie, motor enzovoort toch aardig het sportwagen gevoel. Waar het bij mij misging was het stuurgevoel. Daarbij vond ik dat de dempers wat straffer konden, maar dat vind ik ook van een Boxster S. Remmen zullen op het circuit ook niet voldoende zijn, maar voldoen redelijk op de openbare weg.