De nieuwe kleuren van Maik!

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Maik schreef:"Zondag wordt een duidelijk warmere, maar ook ietwat broeierige dag. Er
staat maar weinig wind en de maximumtemperatuur loopt, met wat zon, op
naar waarden rond 25 graden. In de avond neemt de kans op een stevige
onweersbui geleidelijk toe."

Moet te doen zijn dacht ik.... pintje pakken in Noordwijk morgen?
Hoop anders dat het dan niet zo druk wordt als vorige week . toen zat half nederland in de file vlak bij het strand :?
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Maik

Mijn vrouw voelt zich niet zo lekker, heb er nog aardig op in gepraat, maar voelt zich inderdaad klote.En omdat het niet bij de deur is, dus even heen en weer, blijf ik ook maar thuis morgen ,ondanks het mooie weer :?
We komen graag een andere keer.

gr jans
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

No problemo, hoef ik ook het huis niet op te ruimen 8)
Afbeelding
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

jans schreef:Maik

Mijn vrouw voelt zich niet zo lekker, heb er nog aardig op in gepraat, maar voelt zich inderdaad klote.En omdat het niet bij de deur is, dus even heen en weer, blijf ik ook maar thuis morgen ,ondanks het mooie weer :?

gr jans
Beterschap.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

van dijk schreef:
jans schreef:Maik

gr jans
Beterschap.
bedankt
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Hej Marcel , lekker geslapen :?: of heb je vannacht speedsters geteld.
Doe ik ook altijd als ik niet in slaap kan komen :bag:
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Hej Marcel , lekker geslapen :?: of heb je vannacht speedsters geteld.
Haha nee niet echt lekker geslapen laat slapen 00:00 en 05:15 wakker, en toen weer werken pffff........als ik speedster ga tellen slaap ik helemaal niet meer :roll:

Alles weer goed met de vrouw :?: ik vond je al zo lekker rustig vandaag :P
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:Hej Marcel , lekker geslapen :?: of heb je vannacht speedsters geteld.
Haha nee niet echt lekker geslapen laat slapen 00:00 en 05:15 wakker, en toen weer werken pffff........als ik speedster ga tellen slaap ik helemaal niet meer :roll:

Alles weer goed met de vrouw :?: ik vond je al zo lekker rustig vandaag :P
Gaat al wel een beetje beter. Vanmiddag in mijn nét gepoetste turbo even rond gereden. Naar Bornebroek daar op het terras een dikke sorbet
verorberd.Wel met de auto in het zicht. Stonden binnen 5 minuten méér mensen omheen ,dan er op het terras zaten.Nog even voor de bijdehandjes, het terras zat bomvol :lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Gaat al wel een beetje beter. Vanmiddag in mijn nét gepoetste turbo even rond gereden. Naar Bornebroek daar op het terras een dikke sorbet
verorberd.Wel met de auto in het zicht. Stonden binnen 5 minuten méér mensen omheen ,dan er op het terras zaten.Nog even voor de bijdehandjes, het terras zat bomvol :lol:
Ja leuk hé de aandacht die die auto krijgt :!:

WIj gaan nu maar even onze inwendige mens verwennen........even lekker op zijn grieks (eten JA :!:)
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef: Gaat al wel een beetje beter. Vanmiddag in mijn nét gepoetste turbo even rond gereden. Naar Bornebroek daar op het terras een dikke sorbet
Ja leuk hé de aandacht die die auto krijgt :!:

WIj gaan nu maar even onze inwendige mens verwennen........even lekker op zijn grieks (eten JA :!:)
HaHa goed dat ik iets verder lees :mrgreen:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
8)
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
8)
Euhhh trekkers slaat dat op een vervoermiddel of de bestuurder :?:
van dijk

Bericht door van dijk »

Maik schreef:Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
8)
In het westen zitten ze meer met hun lippen tegen de auto's :wallbash: :beta: :jump: of niet Jans :wink:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

van dijk schreef:
8)
In het westen zitten ze meer met hun lippen tegen de auto's :wallbash: :beta: :jump: of niet Jans :wink:
Vooral de vrouwen 8)
van dijk

Bericht door van dijk »

jans schreef:
van dijk schreef:
8)
Vooral de vrouwen 8)
Dan moet ik toch maar is met de Speedster naar het westen.
Plaats reactie