Maik schreef:"Zondag wordt een duidelijk warmere, maar ook ietwat broeierige dag. Er
staat maar weinig wind en de maximumtemperatuur loopt, met wat zon, op
naar waarden rond 25 graden. In de avond neemt de kans op een stevige
onweersbui geleidelijk toe."
Moet te doen zijn dacht ik.... pintje pakken in Noordwijk morgen?
Hoop anders dat het dan niet zo druk wordt als vorige week . toen zat half nederland in de file vlak bij het strand
Mijn vrouw voelt zich niet zo lekker, heb er nog aardig op in gepraat, maar voelt zich inderdaad klote.En omdat het niet bij de deur is, dus even heen en weer, blijf ik ook maar thuis morgen ,ondanks het mooie weer
We komen graag een andere keer.
Mijn vrouw voelt zich niet zo lekker, heb er nog aardig op in gepraat, maar voelt zich inderdaad klote.En omdat het niet bij de deur is, dus even heen en weer, blijf ik ook maar thuis morgen ,ondanks het mooie weer
jans schreef:Hej Marcel , lekker geslapen of heb je vannacht speedsters geteld.
Doe ik ook altijd als ik niet in slaap kan komen
Haha nee niet echt lekker geslapen laat slapen 00:00 en 05:15 wakker, en toen weer werken pffff........als ik speedster ga tellen slaap ik helemaal niet meer
Alles weer goed met de vrouw ik vond je al zo lekker rustig vandaag
jans schreef:Hej Marcel , lekker geslapen of heb je vannacht speedsters geteld.
Doe ik ook altijd als ik niet in slaap kan komen
Haha nee niet echt lekker geslapen laat slapen 00:00 en 05:15 wakker, en toen weer werken pffff........als ik speedster ga tellen slaap ik helemaal niet meer
Alles weer goed met de vrouw ik vond je al zo lekker rustig vandaag
Gaat al wel een beetje beter. Vanmiddag in mijn nét gepoetste turbo even rond gereden. Naar Bornebroek daar op het terras een dikke sorbet
verorberd.Wel met de auto in het zicht. Stonden binnen 5 minuten méér mensen omheen ,dan er op het terras zaten.Nog even voor de bijdehandjes, het terras zat bomvol
jans schreef:
Gaat al wel een beetje beter. Vanmiddag in mijn nét gepoetste turbo even rond gereden. Naar Bornebroek daar op het terras een dikke sorbet
verorberd.Wel met de auto in het zicht. Stonden binnen 5 minuten méér mensen omheen ,dan er op het terras zaten.Nog even voor de bijdehandjes, het terras zat bomvol
Ja leuk hé de aandacht die die auto krijgt
WIj gaan nu maar even onze inwendige mens verwennen........even lekker op zijn grieks (eten JA )
jans schreef:
Ja leuk hé de aandacht die die auto krijgt
WIj gaan nu maar even onze inwendige mens verwennen........even lekker op zijn grieks (eten JA )
Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
Maik schreef:Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
Euhhh trekkers slaat dat op een vervoermiddel of de bestuurder
Maik schreef:Hier in het westen hoef je niet bang te zijn voor al die tengeltjes die aan je auto zouden kunnen gaan zitten hoor Jans, hier zijn ze namelijk wel meer gewend dan alleen trekkers....
In het westen zitten ze meer met hun lippen tegen de auto's of niet Jans
Vooral de vrouwen
Dan moet ik toch maar is met de Speedster naar het westen.