Toen ik het al bijna vergeten was (op mijn leeftijd kan dat heeeeel snel gebeuren) ontving ik maanden later een mailtje van de verkoper dat ik het hele spul en nog wat "gratis plaatwerkdelen" op mocht halen voor € 400,-.
Het ging mij hoofdzakelijk om de koplamp maar die wilde hij niet apart verkopen en over de prijs viel niet te onderhandelen.
Toen wij daar (in Scherpenheuvel) aankwamen viel de aangeboden waar toch wel heel erg tegen. De koplampunit was wel heel maar het "glas" beschadigd en men was al bezig geweest om de krassen eruit te schuren. Dat was, zeg maar, niet zo mooi gelukt

Tsja... hoe maken we dat vast en... waar aan? De "gratis plaatwerkdelen" bleken te bestaan uit een plaatje aluminium waar kennelijk heel, heeeel, heeeeel, veel plaatwerkoefeningen op gehouden zijn, maar dan door mensen die achteraf toch liever geen plaatwerker wilden worden. Bij mij komt dat niet op de auto, ook niet aan de onderkant.
Wat ik maar zeggen wil: Het is een aardige man!
Maar bespaar je de moeite om er heen te gaan. Hoewel..... we hebben daar in de buurt wel een leuke serveerster ontmoet en heerlijk geluncht, iets met duif of zo

Mocht je dit lezen Piet, dan heb ik meteen een voorstel als aanvulling bij de rubrieken "Te koop aangeboden" en "Te koop gevraagd". Namelijk "Ruilhandel". Ik kan me voorstellen dat er forumleden zijn die e.e.a. aan reserve onderdelen in huis hebben maar dat niet willen verkopen. Wellicht is ruilen dan een optie. Zo heb ik bijvoorbeeld een frontclam met LV schade. Ik zou die bijvoorbeeld graag (in)ruilen voor een linker koplamp of onbeschadigd -glas. Ik zal je een PB sturen met dit voorstel.
Mvg, Joop