Ah, ok. Zelfde als bij mji dus. Is nu ook alweer donker, zit er minder dan een jaar in. Misschien vage eigenschap van de abs unit ofzo.. Wel vreemd, want er zit dus nu iets van rommel door de remvloeistof heen..Maik schreef:Pikzwart Mark, mijn remvloeistofreservoir leek wel een inktpotje!![]()
Volgens Leo is dat al na een jaar zo, weer een typisch speedster eigenschapje![]()
Ja, ik weet het. Leo heeft geprobeerd uit te zoeken of er 10W50 in de motor mag. Maar binnen Opel is daar niets over bekend. Het enige wat je terugvind is dat 5W40 wordt aanbevolen. Hij is toen met Shell gaan bellen en die zeiden dat een 5W40 ruim voldoende moet zijn omdat die tot 160C cartertemperatuur moet trekken.Ik ben benieuwd wat de olietemperatuur gaat doen vanaf nu, dan kan ik ook gaan inschatten of de "standaard" 5W40 van opel toereikend is (die 5W40 heeft een toelaatbare cartertemperatuur van 160graden... volgens Shell dan.... maar dat haal ik waarschijnlijk al nooit).
Waarschijnlijk ook meer dan voldoende voor normaal gebruik, maar ik zou er graag 10W50 in hebben voor op het circuit. Maarja, ik weet niet of die 10 wel mag met deze motor. Maargoed, dat weten ze bij Opel blijkbaar ook niet..
Mark