Diffuser

Vragen over bekleding, velgen e.d.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Niet echt mooi......... :cry:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Geinige oplossing, maar ik ben het met Steven eens, niet echt supermooi ofzo...
Daarbij zal het ook geen gewichtsvoordeel geven denk ik. En van de prijs van dat ding kan je denk ik 4 kunststof OEM tankjes kopen die 3jaar mee gaan :wink:

Volgens mij kan je dit soort tankjes ook bij Biesheuvel kopen, maar die zien er dan wel wat lekkerder uit dacht ik...
Afbeelding
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

ik laat het ook aan me voorbij gaan....

heb me net laten afzetten door de Linneweevertjes voor een carbon plaaike :wink:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
rayz25

Bericht door rayz25 »

Iemand ervaring met deze 5 element diffuser deze wil ik graag,

http://www.mmgperformance.co.uk/page/vx ... t_diffuser
Smiley

Bericht door Smiley »

Kijk effe op het voorsteltopic van x187.
Die heeft er een paar weken van kunnen genieten.

Persoonlijk vindt ik ze te groot. Heb MMG gemaild of ze een kortere wilden maken, zodat hij op de jimsan zou lijken, maar daar wilden ze niet aan.
Zodra ik de buigkunsten onder de knie krijg, ga ik kijken of ik de jimsan na kan bouwen. of in elk geval in de buurt kan komen.
Mocht er nog iemand aan zitten te denken die handig is, hier mijn verzameling high resjes en bouwtekeningen van de jimsan en MMG.
http://www.auto-editie.nl/prive/diffuser.zip
Laatst gewijzigd door Smiley op 02 nov 2009 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Speedster4Fun
Actief lid

Bericht door Speedster4Fun »

Ik heb de MMG er onder zitten (heb nu de auto van X187). Hij steekt aan de achterkant 6 cm uit wat ik dus niet mooi vind. Waarschijnlijk ga ik hem 3,5 cm inkorten, maar alleen omdat ik hem al heb. Als ik er een nieuw zou kopen zou ik er een nemen die (bijna) niet uitsteekt.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Speedster4Fun schreef:Ik heb de MMG er onder zitten (heb nu de auto van X187). Hij steekt aan de achterkant 6 cm uit wat ik dus niet mooi vind. Waarschijnlijk ga ik hem 3,5 cm inkorten, maar alleen omdat ik hem al heb. Als ik er een nieuw zou kopen zou ik er een nemen die (bijna) niet uitsteekt.
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen? :wink:

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.
Afbeelding
Smiley

Bericht door Smiley »

Dominique; als jij graag 6cm extra wilt hebben, krijg je van mij een MMG naar keuze, als ik die moto concepts (wat eigenlijk een jimsan is) van je krijg ;-)
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Speedster4Fun
Actief lid

[quote="Dominique
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen? :wink:

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]

Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Speedster4Fun
Actief lid

[quote="Dominique

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]

Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Smiley

Bericht door Smiley »

Speedster4Fun schreef:Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Vertel; turboflaps, edel-parts frontsplitter, leon splitter?
Speedster4Fun
Actief lid

eh... zal ik er eerst een crashbox op zetten?.
Smiley

Bericht door Smiley »

Oh ja, jij had dat zwarte winterproject :oops:
Die crashbox op ebay nog gewonnen, of gaat het bloeden worden?
Dominique

Bericht door Dominique »

Speedster4Fun schreef:Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Speedster4Fun schreef:Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Oké, oké . . punt gemaakt. :P

Is inderdaad een goede oplossing om de achterkant strak te houden.
Vergeet niet de koeling gaten over te nemen, die zullen mee naar voren schuiven.
Afbeelding
Dominique

Bericht door Dominique »

Smiley schreef:Dominique; als jij graag 6cm extra wilt hebben, krijg je van mij een MMG naar keuze, als ik die moto concepts (wat eigenlijk een jimsan is) van je krijg ;-)
spreek mij niet ruilen... :wink: heb eventueel een gewrapped dak liggen...
Afbeelding
Plaats reactie