Ik zit in Sint-Pieters-Leeuw en rij terug huiswaarts (drukke steenweg waarbij de temperatuur boven de 100° uitloopt) wanneer er plots een vloeistof op mn raam vooraan spuit en een lichte damp uit de voorste rooster komt, ik direct op kant (rijbaan voor bussen).
Vooraan onder de wagen een enorme 'water'plas, (koelvloeistof?). effe nadien de politie dat achter mij stopt. 2 van die politie-grapjassen: awel jong problemen? Tja da hebt ge met opel hé zegt ie

Hij stelt voor dat ik me daar in een café in de buurt een fles water ga halen om in het vaatje achteraan te gieten, zodat ik me daar 100m verder op kant kan zetten (opel Showroom toevallig :p )
Eens ik de motor doe draaien loopt het hele goedje er vooraan weer uit.
Nadien iemand gebeld, die me is komen helpen slepen huiswaarts (via sleepoog vooraan, het werkt

Blijkbaar staat de chauffage los, geen enkele van de 4 bouten nog aanwezig (chauffage die de vorige eigenaar na een klein accident heeft laten vervangen bij opel, samen met de linkerkoplamp)
Mss zijn die bouten losgekomen op de een of andere manier, chauffage gezakt en een darm losgetrokken?
Als ik onderaan de wagen kijk zie ik dat de plaat van de voorclam net onder de chauffage ook 1 bout mist en daar staat deze dus een beetje gebogen (was volgens mij nog niet)
Welke bouten hebben ik voor de chauffage nodig? en voor de voorclam onderaan? Waar kan ik deze het best bestellen?