Maar maar dat lijkt jouw auto wel smiley, of nietSmiley schreef:Showballen blijf je toch houden in dat autowereldjesooike schreef:Uitzonderlijk worden de remblokken meegespoten![]()
Handrem afstellen?
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ja natuurlijk, sooike heeft een goed geheugen
@dennizz; gewoon juist tapen en gaan met die haan. niks eraf.
Ik moet wel toegeven dat ik erna pas gezien heb dat ook elises en exiges met dezelfde platgeslagen gebaksvorkjes als klauwen rondrijden, dus bij de volgende blokkenwissel zal het niet meer gebeuren.
Dan maar optisch wat minder. (had nog met remklauwen voor naar achter plannen gelopen, maar dat werdt technisch ook te ingewikkeld)
En die plastic brembo kappen van ebay zullen het ook niet worden.
Ik laat het maar zo.
@dennizz; gewoon juist tapen en gaan met die haan. niks eraf.
Ik moet wel toegeven dat ik erna pas gezien heb dat ook elises en exiges met dezelfde platgeslagen gebaksvorkjes als klauwen rondrijden, dus bij de volgende blokkenwissel zal het niet meer gebeuren.
Dan maar optisch wat minder. (had nog met remklauwen voor naar achter plannen gelopen, maar dat werdt technisch ook te ingewikkeld)
En die plastic brembo kappen van ebay zullen het ook niet worden.
Ik laat het maar zo.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
Ben ik nu officieel te ver gegaan, en gedegradeerd tot poetser?SteV6 schreef:.... en voor de oplettende kijker, het schijfhart en een deel van de schijf zijn met hittebestendige verf afgewerkt tegen roest![]()
En wanneer ga jij me eens contacteren voor dat inlaatspruitstuk?
ik heb nog een setje AP alu bells liggen, waarmee ik nog eens naar yvo moet voor een pastestje, maar de centjes zijn ver op voor dit jaar.
Die bells moeten ook nog zwart geanodiseerd worden, voor een mooi contrast met de schijven.
Bij allen zullen inmiddels wel de tranen in zijn ogen staan, over zoveel detailwerk
- Smiley
Of de complete ophanging zoals chris hier:
http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthread.php?t=192783
http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthread.php?t=192783
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Ok bedankt voor de hulp, zodra mn nieuwe achtervelgen (terugroepactie) binnen zijn in de opel garage ga ik vragen of ie wil controleren op slijtage en eventueel dan te vervangen.
De remklauwen spuiten stond ook op mn planning maar is er nog niet van gekomen. Smiley heb je ze alle4 gespoten of enkel vooraan?
De remklauwen spuiten stond ook op mn planning maar is er nog niet van gekomen. Smiley heb je ze alle4 gespoten of enkel vooraan?
- Smiley
Alle 4, maar als zuinige hollander, zit het gros van de verf aan de voorkant van de klauwen, en mondjesmaat aan de achterkant.
1 busje voor alle klauwen.
Eindresultaat:

Wat mis ik mijn jimsan diffuser
1 busje voor alle klauwen.
Eindresultaat:

Wat mis ik mijn jimsan diffuser
Laatst gewijzigd door Smiley op 21 nov 2009 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ja lol, zelf dacht ik aan fluo groenSmiley schreef:Ik denk dat geel de mooiste contrastkleur op europablauw is.
Nee alle gekheid op een stokje, het moet natuurlijk wel dezelfde kleur worden als de auto... Rode remmen zijn heel normaal en goed smoelend. Blauw komt toch wat minder voor.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!