De deurslingers moeten wel opnieuw gedaan worden. Die hebben standaard een glanzende laag, en na het opdrogen van de lak verschenen er allemaal vlekjes, wolkjes in het spuitwerk...
Ik heb die laten plaatsen op mijn Lotus Elan, het zijn dezelfde als AP's uit het performance pack je optioneel kan bestelen bij de Lotus Exige.kzentekik_et schreef:_ AP Big Brake Kit (iemand hier ervaring mee) ??
Dat is de abs draad links achter, die daarvoor zorgt.kzentekik_et schreef: _ ABS -switch
(moet hiervoor nog speciaal een keertje terug naar amsterdam. Wanneer de ABS uitgeschakeld wordt, werkt enkel met Toerental-meter. Kan dus geen snelheid aflezen en de Km-teller doet het dan ook niet meer![]()
Ergens een draadje verkeerd aangelsoten was de uitleg![]()
Bij Vdk geweest zekerkzentekik_et schreef:Ondertussen volgende updates gebeurt bij Vbk Amsterdam...................;
Dennizz schreef:Sooike was voor mij de winnaar van de dag. Die rijdt gewoon met standaard banden!!!! een tijd van 0-100 in 6,1 seconden Remmen zonder enige moeite met standaard blokken in de 38 meter en gewoon 2 keer hoor, geen probleem;
ignorance is bliss...kzentekik_et schreef:Heel tevreden over de wegligging... Heb wel nog nooit met nitrons (mee)gereden.. dus ken het verschil niet![]()
De wagen gaat vlotter doorheen zen 3e en 4e vind iksooike schreef:Wat zijn je ervaringen met de 2.4 inlaat?
Nog altijd deze van Moto-conceptSmiley schreef:
Welke diffuser heb je nu?
Als je ooit eens in België komtDominique schreef:Je bent uitgenodigd om een gevoel te krijgen, ruzie over huishoudgeld is voor eigen risico.
Verre vanSmiley schreef:Zit morgen in de buurt van spa op het epmabaantje.kzentekik_et schreef:daarna de 65mm gasklep
Kom ik dan langs je in de buurt?
Succes ermee.sooike schreef:een 120 amp.