Ik ben er nog niet over uit waar ik hem wil hebben...
-Rechtsonder de verwarmingsknoppen vind ik het minst denk ik + dat er een beugeltje gemaakt moet worden
-Linksboven op het dashbord staat wel prima en levert geen zich in omdat je de bult van de wielkas toch ziet. Alleen staat die daar wel erg opvallend, zeker met het dak eraf. Iedere keer loskoppelen schiet ook niet op, dan reset die meteen alles wat je hebt ingeschakeld...
-Linksboven in het dashbord lijkt me wel wat. Dan zit die mooi op ooghoogte en kan je hem mooi wegwerken en laten zitten als die cabrio staat. Alleen moet er gezaagd gaan worden in het dashbord (boven je lichtknopjes)
-linksonder in het opbergvakje lijkt me ook wel wat. Dat past weer net niet en moet je het vakje en dus het paneel gaan slopen. Hij zit wel lekker onopvallend. Ervoor plakken is niets, want dan schop je hem eraf, hij moet er echt in...
Af en toe denk ik dat ik hem maar gewoon laat hangen met klittenband bij het interieur lampje. Plus een klittebandje nog verder naar achteren en onderen waar je hem op kunt zetten als je hem cabrio laat staan, zodat niemand hem ziet. Ik weet ook nog niet of ik hem altijd wel wil zien tijdens het rijden, nu is het leuk, straks kijk je er misschien nooit meer op....
Deel jullie ervaringen/meningen/foto`s