6 punts gordels
- vauxhall
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
6 punts gordels
is dit bruikbaar voor de speedster of is de bevestiging aan de rollbar anders?
- Bijlagen
-
- !BhETo0QCGk~$(KGrHqMOKj0EsIKF+WYcBLHlRZ7,Wg~~_12.jpg (17.15 KiB) 3363 keer bekeken
Ik denk niet dat je deze zonder knippen en plakken kan gebruiken.
De schouder gordels zijn veel te lang, die moeten max. iets van 60cm of zo zijn.
De aansluitingen op de heupgordels zijn niet echt compatibel. De enige optie met dat soort aansluitingen is de montage van 'ogen' en verstevigingspunten door de bodem.
De schouder gordels zijn veel te lang, die moeten max. iets van 60cm of zo zijn.
De aansluitingen op de heupgordels zijn niet echt compatibel. De enige optie met dat soort aansluitingen is de montage van 'ogen' en verstevigingspunten door de bodem.
- Dominique
Aan het plaatje te zien heb je "ogen" nodig om je gordel aan te bevestigen. Aan de zijkanten van je stoel is dat geen probleem: Piet van de post hierboven heeft dat zelf ook. Bij je schouders, de bevestiging aan een harnasbar is dat waarschijnlijk wat lastiger. Ik heb nog geen harnasbar gezien in de Speedster die hiervan voorzien was. Ik denk wel dat je dat kan laten maken. De gordels aan de voorkant zou je iets als oogbouten door de bodem van je auto moeten doen. Wel met een stevige plaat om bij een eventuele impact de kracht te verdelen. Een bout of moer alleen volstaat hier beslist niet: die wordt zo door de aluminium plaat heen getrokken.

- Piet
- Giga lid Carbon
Zo ding Dominique?
Features bolt-on harness mounts for eye-bolts (clip-in harnesses)
http://www.hangar111.com/ckshop.php?ite ... egory%3D83
Features bolt-on harness mounts for eye-bolts (clip-in harnesses)
http://www.hangar111.com/ckshop.php?ite ... egory%3D83
- Dennizz
Als het ramnmelt zitten je gordels niet vastDominique schreef:klopt Piet, de bevestigingen zoals de harnas die vauxhall post horen hieraan:
vastgemaakt te worden.
Ik weet echter uit ervaring dat dat kan rammelen. Naast de stoel valt dat wel mee, maar boven je schouders aan de harnasbar is misschien wel erg dicht bij je oren!

Ik heb ze alleen naast de stoelen zitten die ogen. Bij passengiers rammelt dat dus regelmatig bij een hobbetje ect. Gordels zitten dus niet vast genoeg...
Terwijl passengiers altijd daarvoor zeggen, het zit echt te strak, ik krijg hem niet vast ect.... Smoesjes dus

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!