achterclam verwijderen
Dag Smiley. Waarom maak je geen diy dichting tss egr en blok?
Plaatje met 1 gat erin zodat de egr nog kan bewegen.
Ik had begrepen dat je na de ombouw toch naar Peter ging voor een remap? Deze remap verwijdert dan toch de egr.
Daarna originele dichting ertussen en afdekplaatje erop.
grtz
Plaatje met 1 gat erin zodat de egr nog kan bewegen.
Ik had begrepen dat je na de ombouw toch naar Peter ging voor een remap? Deze remap verwijdert dan toch de egr.
Daarna originele dichting ertussen en afdekplaatje erop.
grtz
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Bedankt maurice, heb er net 1 van piet opgehaald.
Het moest haast wel de cheater zijn, want de egr is er al af (afbindklep zit er al op)
Ik ga zo eerst eens resetten, en daarna de aansluitingen bekijken.
Als die goed zitten, de stekker met egr er weer op.
Als het lampie dan weg is, moet het de cheater wel zijn.
Het moest haast wel de cheater zijn, want de egr is er al af (afbindklep zit er al op)
Ik ga zo eerst eens resetten, en daarna de aansluitingen bekijken.
Als die goed zitten, de stekker met egr er weer op.
Als het lampie dan weg is, moet het de cheater wel zijn.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Nee, precies omgedraaid (in de war met een eerder plaatje waar ik de pinnen van r naar L gelezen heb, ipv deze chinese manier)Manta79 schreef:heb je hem echt zo aangesloten ?
Alles gecorrigeerd naar het gequote plaatje, maar met de volgende wijzigingen omdat ik andere kleuren heb:
lampie blijft helaas, dus ik ga de egr terug aansluiten en kijken wat hij dan doet.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Effe zekering 8 een minuut eruit gehad (is ook een ecu reset)Manta79 schreef:hmmmm er kan natuurlijk wat op de cheater overleden zijn.. weet je, ik soldeer er nu wel 1, mocht je hem nodig hebben dan ligt ie voor je klaar...
Helaas idem
Helemaal top ries
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
En met de nieuwe cheater erop, is het lampie weg.
Van het weekend effe goed vastsolderen en wegwerken.
En dan eindelijk aan die 2.4 inlaat beginnen.
Manta79 bedankt voor de snelle knutselaktie!
@Tibby; ik ben niet zo van het dyi op die dingen. Koop ik liever kant en klaar.
Van het weekend effe goed vastsolderen en wegwerken.
En dan eindelijk aan die 2.4 inlaat beginnen.
Manta79 bedankt voor de snelle knutselaktie!
@Tibby; ik ben niet zo van het dyi op die dingen. Koop ik liever kant en klaar.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7351
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Het 2.2 inlaatspruitstuk is eruit nu. (foto's later)
Heb ik nog een vraagje over de corsa klep naar de rembekrachtiger:
Op het klepje staan pijltjes naar een richting met het woord motor erop.
Is dat de richting van het spruitstuk?
Heb ik nog een vraagje over de corsa klep naar de rembekrachtiger:
Op het klepje staan pijltjes naar een richting met het woord motor erop.
Is dat de richting van het spruitstuk?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Uh, zo dat weet ik even niet.
Het is een vacuüm slang dus ik denk dat er alleen lucht bij het spruitstuk extra kan komen en geen lucht van het spruitstuk naar de rembekrachtiger. De motor/cilinders trekken de lucht uit het spruitstuk en als venturie uit de slang mee.
Dit moeten even wat mensen bevestigen, wat ik weet het echt niet zeker.
Even op blazen dan weet je hoe het klepje werkt Je kan natuurlijk niet meer zien hoe de oude zat...
Is die slang niet erg zacht? Als deze warm wordt, zo`n 40/50/80 graden druk je hem dan niet snel samen? Dat kan je zelf beoordelen, het ziet er zo "slap" uit ondanks de voering erin?
Motorruimte kan natuurlijk en zeker zomers erg warm worden, weet niet of deze slang er dan geschikt voor is? En hoe lang het duurt voordat deze broos is etc.
Het is een vacuüm slang dus ik denk dat er alleen lucht bij het spruitstuk extra kan komen en geen lucht van het spruitstuk naar de rembekrachtiger. De motor/cilinders trekken de lucht uit het spruitstuk en als venturie uit de slang mee.
Dit moeten even wat mensen bevestigen, wat ik weet het echt niet zeker.
Even op blazen dan weet je hoe het klepje werkt Je kan natuurlijk niet meer zien hoe de oude zat...
Is die slang niet erg zacht? Als deze warm wordt, zo`n 40/50/80 graden druk je hem dan niet snel samen? Dat kan je zelf beoordelen, het ziet er zo "slap" uit ondanks de voering erin?
Motorruimte kan natuurlijk en zeker zomers erg warm worden, weet niet of deze slang er dan geschikt voor is? En hoe lang het duurt voordat deze broos is etc.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!