op foto wel ja, helaas ziet de lak in het echt er niet meer uit als nieuw... slecht is ie niet, maar ik ben carrossier van beroep en het nadeel is dat je dan de kleinste foutjes ziet
als het weer beter weer is, zal ik hem eens helemaal polieren, dan zal het wel een pak beter zijn
nadeel van de vele snelweg km's die hij heeft --> steenslag
Blitz schreef:maar ik ben carrossier van beroep....
Kan ik bij jou terecht voor het spuiten van mijn turbo happers?
da s nu net het enige dat ik op men werk niet kan. voordien was daar geen carrosserie-afdeling. ik ben daar eind oktober 2009 gestart als eerste (en voorlopig enige) carrossier. vermits dat allemaal nog wat op gang moet komen, heb ik dus bijlange nog niet al het materiaal wat nodig is (zoals onder andere spuitcabine, spuitpistool, ...) ik doe eigelijk enkel het uitbutsen, plamuren, schuren en achteraf terug monteren en afwerken. het spuiten wordt uitbesteed aan een bedrijf in de buurt...
Blitz schreef: het spuiten wordt uitbesteed aan een bedrijf in de buurt...
Dat zou je vorige baas ook beter doen...........
die zou beter zijn huidige spuiter buite stampen en 1 van die andere carrossiers late spuiten!
de spuiter waar onze auto's naartoe gaan is helaas ook niet de beste, maar als wij daar een auto naartoe brengen is hij wel de volgende dag klaar, dat is ook al iets...
kheb je wagen vandaag zien staan aan stoffelen, om van brecht naar westmalle te gaan neem ik dat baantje aan jullie garage (normaal niet toegelaten bij +5T maar ja tis korter :p ) Nog effe mn claxons in werking gezet (rond 16.30u denk ik)
Sir_Bongiovi schreef:kheb je wagen vandaag zien staan aan stoffelen, om van brecht naar westmalle te gaan neem ik dat baantje aan jullie garage (normaal niet toegelaten bij +5T maar ja tis korter :p ) Nog effe mn claxons in werking gezet (rond 16.30u denk ik)
da s durven
ik heb geen claxons gehoord, er wordt daar wel vaker geclaxoneerd, dus na een tijd wordt je dat gewoon en valt het niet meer op
Blitz schreef:ivm de nummerplaat zal ik nog wel zien, zolang er niets van gezegd wordt, blijft die mini hangen
Als je de nummerplaat toch ooit vervangt hang hem dan met klitteband vast en laag genoeg, mijn nrplaat is het laagste punt van de auto, en heeft al meermaals gewaarschuwd dat de helling waar ik op wou te stijl was. Gevolg ==> heel bezorgde gezichten van omstaanders omdat mijn nrplaat afgescheurd is, en heel verbaasde gezichten als ik hem er terug tegenduw en verderrijd
Blitz schreef:ivm de nummerplaat zal ik nog wel zien, zolang er niets van gezegd wordt, blijft die mini hangen
Als je de nummerplaat toch ooit vervangt hang hem dan met klitteband vast en laag genoeg, mijn nrplaat is het laagste punt van de auto, en heeft al meermaals gewaarschuwd dat de helling waar ik op wou te stijl was. Gevolg ==> heel bezorgde gezichten van omstaanders omdat mijn nrplaat afgescheurd is, en heel verbaasde gezichten als ik hem er terug tegenduw en verderrijd
goed ID, maar eigelijk ook "illegaal" in België. een nummerplaat moet met minstens 2 schroeven aan de carrosserie bevestigd zijn en vermits er bij mij nog geen gaatjes in de voorclam staan, wil ik dat zo houden ook
systeem valt wel te omzijlen door het kopje van de schroefjes af te zagen en die kopjes op de nummerplaat kleven
maar een klein plaatje blijft toch mooier he
Bij de keuring hebben ze daar niets van gezegd, dus laat ik het nog even zo. Nu ik heb wel 4 schroefjes in de achterste nr plaat, compenseerd dat niet?