Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Spider
Mega lid

Bericht door Spider »

Fraaie plaatjes :wink:

Hij lijkt nog gewoon nieuw, mooi strak in de lak :thumbup:
¨speed is life, but control is everything...¨
Blitz

Bericht door Blitz »

op foto wel ja, helaas ziet de lak in het echt er niet meer uit als nieuw... slecht is ie niet, maar ik ben carrossier van beroep en het nadeel is dat je dan de kleinste foutjes ziet :?
als het weer beter weer is, zal ik hem eens helemaal polieren, dan zal het wel een pak beter zijn ;)
nadeel van de vele snelweg km's die hij heeft --> steenslag :(
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Blitz schreef:maar ik ben carrossier van beroep....
Kan ik bij jou terecht voor het spuiten van mijn turbo happers?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ga er maar aan wenen wat die steenslag hou je toch niet tegen. Hoort bij de auto, moet je maar denken.
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Ik heb een blauwe en een rode gescoord piet.
Dat vloekt een beetje :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

Smiley schreef:
Blitz schreef:maar ik ben carrossier van beroep....
Kan ik bij jou terecht voor het spuiten van mijn turbo happers?

da s nu net het enige dat ik op men werk niet kan. voordien was daar geen carrosserie-afdeling. ik ben daar eind oktober 2009 gestart als eerste (en voorlopig enige) carrossier. vermits dat allemaal nog wat op gang moet komen, heb ik dus bijlange nog niet al het materiaal wat nodig is (zoals onder andere spuitcabine, spuitpistool, ...) ik doe eigelijk enkel het uitbutsen, plamuren, schuren en achteraf terug monteren en afwerken. het spuiten wordt uitbesteed aan een bedrijf in de buurt...
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

Blitz schreef: het spuiten wordt uitbesteed aan een bedrijf in de buurt...
:mrgreen: Dat zou je vorige baas ook beter doen........... :bag:
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

sooike schreef:
Blitz schreef: het spuiten wordt uitbesteed aan een bedrijf in de buurt...
:mrgreen: Dat zou je vorige baas ook beter doen........... :bag:
die zou beter zijn huidige spuiter buite stampen en 1 van die andere carrossiers late spuiten!
de spuiter waar onze auto's naartoe gaan is helaas ook niet de beste, maar als wij daar een auto naartoe brengen is hij wel de volgende dag klaar, dat is ook al iets...
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Je hebt de wagen nog maar en je bent al gespot blijkbaar?
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010195927
Blitz

Bericht door Blitz »

leuk :)
wel weinig foto's, want de jongens die de foto's genomen hebben, hebben er een stuk of 1000 genomen denk ik :lol:
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

kheb je wagen vandaag zien staan aan stoffelen, om van brecht naar westmalle te gaan neem ik dat baantje aan jullie garage (normaal niet toegelaten bij +5T maar ja tis korter :p ) Nog effe mn claxons in werking gezet :D (rond 16.30u denk ik)
Blitz

Bericht door Blitz »

Sir_Bongiovi schreef:kheb je wagen vandaag zien staan aan stoffelen, om van brecht naar westmalle te gaan neem ik dat baantje aan jullie garage (normaal niet toegelaten bij +5T maar ja tis korter :p ) Nog effe mn claxons in werking gezet :D (rond 16.30u denk ik)

da s durven :lol:
ik heb geen claxons gehoord, er wordt daar wel vaker geclaxoneerd, dus na een tijd wordt je dat gewoon en valt het niet meer op :)
Rob
Actief lid

Bericht door Rob »

Blitz schreef:ivm de nummerplaat zal ik nog wel zien, zolang er niets van gezegd wordt, blijft die mini hangen :D
Als je de nummerplaat toch ooit vervangt hang hem dan met klitteband vast en laag genoeg, mijn nrplaat is het laagste punt van de auto, en heeft al meermaals gewaarschuwd dat de helling waar ik op wou te stijl was. Gevolg ==> heel bezorgde gezichten van omstaanders omdat mijn nrplaat afgescheurd is, en heel verbaasde gezichten als ik hem er terug tegenduw en verderrijd :)
Blitz

Bericht door Blitz »

Rob schreef:
Blitz schreef:ivm de nummerplaat zal ik nog wel zien, zolang er niets van gezegd wordt, blijft die mini hangen :D
Als je de nummerplaat toch ooit vervangt hang hem dan met klitteband vast en laag genoeg, mijn nrplaat is het laagste punt van de auto, en heeft al meermaals gewaarschuwd dat de helling waar ik op wou te stijl was. Gevolg ==> heel bezorgde gezichten van omstaanders omdat mijn nrplaat afgescheurd is, en heel verbaasde gezichten als ik hem er terug tegenduw en verderrijd :)

goed ID, maar eigelijk ook "illegaal" in België. een nummerplaat moet met minstens 2 schroeven aan de carrosserie bevestigd zijn en vermits er bij mij nog geen gaatjes in de voorclam staan, wil ik dat zo houden ook ;)
systeem valt wel te omzijlen door het kopje van de schroefjes af te zagen en die kopjes op de nummerplaat kleven :)
maar een klein plaatje blijft toch mooier he :)
Rob
Actief lid

Bericht door Rob »

Bij de keuring hebben ze daar niets van gezegd, dus laat ik het nog even zo. Nu ik heb wel 4 schroefjes in de achterste nr plaat, compenseerd dat niet?
Plaats reactie