Ik vraag me af hoeveel antwoord als je gaat krijgen Ruben.
Ook mijn
vragen aan Sander werden eigenlijk niet of nauwelijks beantwoord.
Ben nu een aantal keren bij Gerritsen geweest en gezien hoe e.e.a. daar in z'n werk gaat.
Het is een groot bedrijf met verschillende ovens. o.a. een lopende band die door een oven heengaat voor klein spul, maar ook hele grote ovens waar komplete hekwerken etc. in kunnen.
Ze doen daar van alles, b.v. het coaten van uitlaten voor brommers (serieproductie) tot het coaten van grote hekwerken (rijtuigen goen, staat ook heel leuk op je velgen

)
Die pistolen die ze gebruiken liggen dan met een zuigslang in een doos met poeder, zo hebben ze diverse pistolen klaar liggen met de diverse kleuren.
Ik schat het zo in dat je gewoon kunt kiezen uit de kleur/soort poeder die ze die dag gebruiken en dat je verder niet zo heel veel keuze hebt.
Denk dat hetzelfde geldt voor het soort poeder dat ze gebruiken.
Misschien wel gunstig dat ze een speciale velgen dag hebben en dan de oven temperatuur aanpassen en eventueel ook een speciaal soort poeder gebruiken, maar ik denk niet dat ze op verzoek voor 1 setje velgen speciaal een doos poeder aanschaffen....
Ik denk dat dat overal wel een beetje hetzelfde is, of je moet een bedrijf vinden dat alleen maar velgen doet...