piet schreef:Nou ik ben veroordeeld tot mijn oude stuurtje. Iemand heeft die boutjes zo vast aangedraaid dat ik ze dol draai.
Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar Piet?!
Imbusboutjes? Dat wordt uitboren (voorzichtig). Als de kop eraf is, is de spanning van het schroefdraad af en kan je met een goede tang de overgebleven eindjes eruit draaien... Allen helpt je anders wel even, die is goed in sleutelen tegenwoordig!!
Ik kom niet meer bij Piet! Ik vroeg het al niet voor niets. Ben nog nooit een stuur tegengekomen met torx.
Zorg morgen maar dat je er een kwartier eerder bent. Gok dat ik die twee boutjes binnen 3 minuutjes los heb.
Ruben schreef:Twee keer zo duur, maar voor mij dezelfde prijs Yvo? Kom ik 'm halen bij je en hoop ik je hulp te ontvangen bij montage
Nice Try Ruben
Ik heb vanmiddag een fax van mijn Italiaanse vriendin gekregen... en een mailtje naar DHL gestuurd met het vriendelijke verzoek om in Italie een pallet op te halen bij een zekere firma Momo
Nieuwe stuurtje zit er op.
Wel moest Jan dat in hoog eigen persoon doen.
Ik bleek nog niet eens zo'n kluns want er zaten wel degelijk torx boutjes tussen. Bovendien heb ik wel BOE geroepen tegen de boutjes maar dat schijnt niet de manier te zijn om boutjes te laten schrikken die met locktite zijn behandeld. Hoe moet ik dat nu weten
piet schreef:Nieuwe stuurtje zit er op.
Wel moest Jan dat in hoog eigen persoon doen.
Ik bleek nog niet eens zo'n kluns want er zaten wel degelijk torx boutjes tussen. Bovendien heb ik wel BOE geroepen tegen de boutjes maar dat schijnt niet de manier te zijn om boutjes te laten schrikken die met locktite zijn behandeld. Hoe moet ik dat nu weten
Mijn imbus bouten zaten ook meer gelijmd Sleutel verboog helemaal met losdraaien en in eens PING. 8 keer gedacht ofzo: shit, nu brak de kop eraf, uiteindelijk niet gebeurd.