Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Inmiddels heb ik contact gehad met de fabriek en die ontluchten alle auto's gewoon met de wielen aan de grond. Hebben me keurig verteld wat ik moet doen. Zit een extra stap tussen om zo min mogelijk lucht in het koelsysteem te hebben. We gaan het binnenkort nog eens met goede moed proberen. Eh, of was dat nou Piet?
Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
allen schreef:Bij de Speedster ging de fan pas aan rond 106 graden bij mij. Bleef het ook wel ongeveer.
Het fijne van een forum is dat kennis ook wordt overgedragen.....?
Ja, allen! Daar heeft Dennizz helemaal gelijk in Onthul ons je geheim
Gewoon het koelsysteem van twee kanten vullen. Dan zit er al bijna geen lucht meer en en de auto moet dan de rest doen door stationair te draaien met een gesloten systeem. Ieder auto die de fabriek uit komt wordt ontlucht op deze manier en met de wielen op de grond. Jeuh...