raam vervangen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Blitz

Bericht door Blitz »

ik werk bij garage Stoffelen in St Lenaarts (www.stoffelen.be) ik heb zelf een speedster en mijn baas ook.

bij garage Barto in Hoogstraten hebben ze ook een Speedster en 1 mekanieker die er veel verstand van heeft (www.barto.be), maar voor carrosseriewerken moet je daar wegblijven en voor mechanische werken kan je enkel hopen dat ze die kenner aan jou auto zetten, anders ben je ook genaaid...
speedster2008
Actief lid

Bericht door speedster2008 »

Thanx voor de info, volgens mijn partner kunnen we nu eigenlijk niet anders dan gewoon wachten en blijven bij de dealer waar hij nu komt in Belgie omdat ze daar nu precies weten hoe en wat en we al zoooo lang bezig zijn daar.

Waarschijnlijk de enige optie nu en ik was dus een beetje voorbarig met mijn vraag omdat de auto daar gekocht is met garantie en ze wel een hoop dingen hebben gedaan aan de auto die hem alleen maar mooier hebben gemaakt (die wel nodig waren maar waar we niet om gevraagt hadden) maar helaas de dingen waar het om gaat nog niet hebben kunnen oplossen ... maar goed om te weten waar we terecht kunnen mocht dit op nix uitlopen en we toch gebonden zijn aan Belgie.
Ruben
Actief lid

Bericht door Ruben »

Dennizz schreef: Het ergste vind ik dat je iedere keer zegt: deur zachtjes dicht!!!!
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Maik liep op Clastres ook al te piepen. Het is een auto jongens! :lol: :P
speedster2008
Actief lid

Het is vrij simpel :wink: :

Je hebt een mooie auto en die moet ook zo blijven. Als er iemand al wijst naar de auto dan sta ik al klaar die vinger eraf te bijten, simpelweg omdat mensen zo makkelijk zijn van: 'OOH ... is dit een krasje? 'op auto met zand door parkeergarage' *wrijf wrijf* ... ooh nee, het was gelukkig alleen vies ... IDD JA, totdat ik de auto was en op die plek nu dan WEL krasjes zitten. EN bedankt?! ... schuurpapier-effect en kijken zonder handen kan lijkt vrij moeilijk te begrijpen voor de meesten.

Ik heb nu zelfs besloten nooit meer iemand die erg enthousiast is zomaar in de auto te laten, ECHT NIETS voor mij maar anders moet je ze echt een A4-tje geven en dan raken ze nog Alles met hun schoenen en kan ik het weer oplappen ... geen zin in!

HAHAHA, @ Dennizz: Ik heb het toen ik een jaartje of 21 was zelfs uitgemaakt 8) met iemand omdat die maar mijn deuren dicht bleef KLAPPEN lol! Die begreep ook niet dat ik gek werd toen ze van plan was haar kleine hondje over mijn leer te laten wandelen! :evil:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ruben schreef:
Dennizz schreef: Het ergste vind ik dat je iedere keer zegt: deur zachtjes dicht!!!!
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Maik liep op Clastres ook al te piepen. Het is een auto jongens! :lol: :P
Ik zal je voorstellen aan mijn zus. Die is van type eerst deur open gooien en dan pas kijken of er misschien een muurtje/auto etc staat. Kijken of je dan ook nog zo stoer bent over je auto. :twisted:
Ruben
Actief lid

Bericht door Ruben »

Je zus? 8) :thumbsup:
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Ruben schreef:
Ja, precies! Geen tractor/vrachtwagen :P

Het is gewoon een enorme knal als je binnen zit en iemand pleurt de deur dicht. Het is niet nodig... Als ik de deur bij hun in huis dicht gooi, waarbij bijna het glas uit de deur valt vinden ze dat ook niet tof.

Verder mag je wel met bagger schoenen instappen hoor :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Manta79 »

Je kan je ook afvragen waarom die deur zo hard dicht gedaan moet worden... helemaal niet nodig.. je trapt je voordeur toch ook niet dicht ?
speedster2008
Actief lid

Ik zal je voorstellen aan mijn zus. Die is van type eerst deur open gooien en dan pas kijken of er misschien een muurtje/auto etc staat. Kijken of je dan ook nog zo stoer bent over je auto. :twisted:
LOL !!! :woship:
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Manta79 schreef: je trapt je voordeur toch ook niet dicht ?
Wil je daar een serieus antwoord op? :oops:

Overigens hoef ik mensen nooit te vragen of ze de deuren van Lewinsky 'zachtjes' sluiten. :twisted:
Caterham => Britse degelijkheid...
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Plaats reactie