Cat cams nokken
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
Quote GM <2007 cams:
The 2006MY L61 cams can interchange with LSJ cams, both intake and exhaust. These cams are the exact same profile, only at different timings.
LSJ intake lift: 10.03790354 (5.9543 camlift)
LSJ exhaust lift: 10.04392819 (5.95143 camlift)
Quote Dude uit datzelfde VX220 stukje:
got my std and the mantapart racecams measured today by a camdesigner:
std-cams at 0.050" 171,8 degree and 0.23472" camlift
Deze gemeten 0.23472" (5.96189mm) komt aardig overeen met de 5.9543mm LSJ camlift...
The 2006MY L61 cams can interchange with LSJ cams, both intake and exhaust. These cams are the exact same profile, only at different timings.
LSJ intake lift: 10.03790354 (5.9543 camlift)
LSJ exhaust lift: 10.04392819 (5.95143 camlift)
Quote Dude uit datzelfde VX220 stukje:
got my std and the mantapart racecams measured today by a camdesigner:
std-cams at 0.050" 171,8 degree and 0.23472" camlift
Deze gemeten 0.23472" (5.96189mm) komt aardig overeen met de 5.9543mm LSJ camlift...
He de mannen!
Qua vermogen had het wat meer knn zijn.
Daarom dat we denken dat de originele uitlaatlijn de bottlenek is.
Ander uitlaat manifold heb ik al. ( gekocht van timthedragon op het Duitse forum). De magnaflow 59954 sportcat is ook onder de weg. Positief aan het nieuwe program van Peter is dat je MIL lampje kan laten uitschakelen (wat ik ook heb laten doen) dat aangaat na het plaatsen van een sportcat.
Grtz
Ps de vermogenmeting komt van Peter na de mapping. Dus ik veronderstel dat het vermogen van de blok komt?
Qua vermogen had het wat meer knn zijn.
Daarom dat we denken dat de originele uitlaatlijn de bottlenek is.
Ander uitlaat manifold heb ik al. ( gekocht van timthedragon op het Duitse forum). De magnaflow 59954 sportcat is ook onder de weg. Positief aan het nieuwe program van Peter is dat je MIL lampje kan laten uitschakelen (wat ik ook heb laten doen) dat aangaat na het plaatsen van een sportcat.
Grtz
Ps de vermogenmeting komt van Peter na de mapping. Dus ik veronderstel dat het vermogen van de blok komt?
captain slow
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
tibby schreef:He de mannen!
Qua vermogen had het wat meer knn zijn.
Daarom dat we denken dat de originele uitlaatlijn de bottlenek is.
Ander uitlaat manifold heb ik al. ( gekocht van timthedragon op het Duitse forum). De magnaflow 59954 sportcat is ook onder de weg. Positief aan het nieuwe program van Peter is dat je MIL lampje kan laten uitschakelen (wat ik ook heb laten doen) dat aangaat na het plaatsen van een sportcat.
Grtz
Ps de vermogenmeting komt van Peter na de mapping. Dus ik veronderstel dat het vermogen van de blok komt?
Met een beetje 200 cells sportcat (en zonder precat) zou je normaal geen problemen moeten krijgen met foutcodes etc. Maar elektronisch uitschakelen is nooit weg.
Je zat een beetje aan de standaard demper (look) vast daar in België, nietwaar? Wat dacht je van de standaard Turbo demper monteren? Ziet er hetzelfde uit als een 2,2 demper.
