Op de duitse site hebben ze al geprobeerd om een groupbuy te organiseren, ze hadden echter te weinig kandidaten.
Ze hadden wel de onderstaande prijzen gekregen. De tanks worden gemaakt waar ik mijn turbo ombouw heb laten doen 'Imhof Performance' in Wertheim. Binnenkort (9-8as) ben daar weer en dan ga ik wel informeren hoe en wat. Want als ik het goed heb, zijn er nu drie kandidaten:
- Bas
- Maik
- ikzelf
Heeft iemand dit al eens uitgevoerd hier?
Ik weet Alain een grote tank heeft (ik meen van Klasen?)
Tekst van het Duitse Forum:
Also, die Aluversion würde zwischen 6,5 - 7kg wiegen, die Edelstahlversion soll nur geringfügig schwerer sein, da hier die Materialstärke wegen der höheren Festigkeit des Edelstahls geringer ist. Werde aber noch nachhaken wieviel dieser genau auf die Waage bringt.
Zu den Preisen:
60l Alutank mit Catch-Funktion: bei 1 St. 730,- €, bei 5 St. je 680,- €
60l Edelstahltank mit Catch-Funktion: bei 1 St. 699,- €, bei 5 St. je 640,- €
Die 5 St. könnten auch gemischt bestellt werden und die TÜV-Eintragung würde als Einzelabnahme mit 120,- € dazu kommen.
Ik weet het nog steeds niet wat het is?
De hele dag in Zolder geen problemen gehad tot ik 's avonds na gestopt te zijn voor iets te gaan eten.
Toen wou dat rot ding weer niet starten.
startte terug na 10 minuten ofzo zitten prutsen met de bedrading achter links in de motorruimte.
Kan misschien een draadje zijn die slecht contact geeft ofzo ?
Lees toevallig het berichtje.
Ik had de auto nog geen maand, en soms niet te starten. Even wat met de handen rommelen links achterin en het probleem leek verholpen. Enkele dagen weer niet starten. Dit heeft toch enkele weken geduurd.
Ik heb de relais en de kabeltjes nagekeken. In ieder geval de relais goed vastgezet met een tiewrap. Later bleek het 1 dun kabeltje te zijn waarvan het stekkertje aan de achterkant niet helemaal goed zat. Het stekkertje iets in geknepen zodat deze weer goed vast kan zitten. Voor de zekerheid ook hier met een tie wrap het kabeltje goed op zijn plek laten zitten. Nu 1,5 jaar verder geen problemen meer.
Bij mij zat de hele boel los achterin. Waarschijnlijk zijn hierdoor spullen tegen het relais en de kabels gekomen.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo simpel is.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Heb het zelf 2x gehad, de eerste keer was ik (vorig jaar) samen met MartinB in de Eifel, we wilden net vertrekken van de camping toen mijn startmotor weigerde. Geen klik o.i.d. meer te horen. MartinB had het (gelukkig voor mij) al eens meegemaakt. De drie relais even aandrukken en klaar! Door de bagage achterin is er waarschijnlijk iets tegen een van de relais (links achter in de kofferbak) gekomen. Daarna nog een keer zoiets meegemaakt. Bij de Speedster van Denniz zit er een keurig (origineel) kapje overheen, wel zo veilig.
Succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Kan iemand een fotootje nemen van hoe de relais in de koffer achteraan links gemonteerd zijn in een NA? De relais zijn bij mij los geweest en ik weet niet meer hoe ze juist gemonteerd waren.
Het is mij 2 weken geleden ook gebeurd dat mijn speedster niet wilde starten.
Starter ging vlot rond maar motor wilde niet aanslaan.
Bij opel garage Barto in Turnhout hebben zij een nieuwe sleutel aangekocht en de transponder geherprogrameerd.
Ook de reserve sleutel moest geherprogrameerd worden.
Das een serieus prijsje, heb dit ook 2x voorgehad. Mijn batterij was toen stuk en de Computer had zijn codé vergeten. Dacht toen een paar euro voor de sleutel. En dan het programmeren nog denk niet da ik aan 60€ geraakt zijn toen. Nadeel hieraan is dat het bij een erkende opel dealer moet gebeuren.