Ik heb het tikkende geluid gevonden!
Heb daarnet alles nagekeken en blijkbaar zat de airboxbevestiging onder het koelvloeistofbakje los,waardoor de airbox los zat en ergens bovenaan "tokkelde".
Hij blijkt vrij vast te zitten nu,ik kan de andere bevestiging nog niet nakijken,omdat dan heel mijn wielkuip er terug af moet.
Voor mij was dit al een hele opgave,vermits ik een beginnende klusser ben
Bij het terug erin "puzzelen" van de wielkuip heeft 1 plug het begeven vooraan,deze kan ik miss best bij opeldealer gaan halen?
Bedankt voor de zekering tip!
Zorgt dit ervoor dat de ECU sneller leert?
De eigenaar van Gooreind had zijn wagen idd al geruime tijd te koop.
Hij was begonnen aan 18500,dan gezakt naar 16000,dan naar 15000,op die moment ben ik gaan kijken,maar was nog in twijfel met andere speedsters.
Een week later belde hij me op dat ik hem mocht hebben voor 13000 omdat het snel moest gaan,dan was mijn twijfel weg.
Hij is de eerste maal ingeschreven in december 2004 wagennummer 3513.
Ik ben er heel tevreden mee,echt een leuke ervaring.
Jaren heb ik met snelle motors gereden,maar 3 jaar geleden een crash gehad(fout van andere partij),waardoor ik enkele maanden in een rolstoel heb moeten zitten,heb er gelukkig niets aan overgehouden.
Sindsdien beetje schrik voor 2wielers,en daarmee op de speedster uitgekomen,kwestie van toch nog een speelgoedje te hebben.
De komende jaren zou ik ook het vermogen een beetje hoger willen krijgen dmv uitlaatlijn en 2.4inlaat.
Ik ben blij dat ik op dit forum antwoorden vind op de meeste van mijn vragen.