Trekhaak maken

Weetjes en tips voor onze auto.
Plaats reactie
rayz25

Trekhaak maken

Bericht door rayz25 »

Mischien past het systeem op de speedster.

Maar ik vindt dit serieus wel makkelijk een trekhaakje.

http://www.boefabrication.com/MoreUpgrades.html

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

zou moeten passen, vermits het onderstel hetzelfde is, maar ik vind het echt een schraal zicht :?
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

De achterste punten zijn waar onze diffuser imbus schroeven zitten.
Maar die voorste zit volgens mij niks.
Misschien op de plek waar ze deze liftblokken voor verkopen, gezien ze het hebben over 'original befestigugspunkt".
http://www.moto-concept.de/de/autos/ope ... m_id=15813

Als je aanhangertje ook gelijk een oprijdt mechanisme krijgt, zodat de trekhaak er op de track makkelijk af te schroeven is, door
de speedster er achteruit op te rijden, kun je hem gelijk in je winkel doen ray.
Daar is zeker vraag naar.

Edit; een paar maanden geleden was er toch zo'n gezeik over die poepgoedkope zelfbouw aanhangertjes van de lidl. 300 euri geloof ik.
Ah; gevonden: http://www.autoblog.nl/archive/2010/06/ ... an-de-aldi
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

haha die aanhanger is net zo groot als de koffer van een speedster :lol: geef mij voor dat geld dan maar een 2de handsje ;)
rayz25

Bericht door rayz25 »

Mag tot 500 kilo getrokken worden 8)

By the way die aanhanger is een voorbeeld je kan er ook een hele kleine caravan achter hangen.

Maar ik ga dit zeker doen leuk voor een waterscooter 8)
donzobar
Lid

Bericht door donzobar »

staan wel meer leuke ideen op dat boefabrication.com, ik vond het in ieder geval de moeite waard die site te bekijken.
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

In NL wordt je hiermee in ieder geval onmiddelijk van de weg gehaald.

Nederlandse kenteken papieren van de Speedster heeft 'niet toegestaan' onder maximaal trek-gewicht en gerelateerde info..

Auto is niet type-goedgekeurd voor een aanhanger en mag derhalve niet met een trekhaak worden uitgevoerd zonder een evt. herkeuring en als ik zo naar de gemiddelde trekhaak kijk dan komt dit er zeker niet door ;)

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
rayz25

Bericht door rayz25 »

Je mag toch ook met een zelf gemaakt aanhangertje rijden dus waarom niet met een zelf gemaakte trekhaak ?
Maik

Bericht door Maik »

Arno schreef:In NL wordt je hiermee in ieder geval onmiddelijk van de weg gehaald.

Nederlandse kenteken papieren van de Speedster heeft 'niet toegestaan' onder maximaal trek-gewicht en gerelateerde info..

Auto is niet type-goedgekeurd voor een aanhanger en mag derhalve niet met een trekhaak worden uitgevoerd zonder een evt. herkeuring en als ik zo naar de gemiddelde trekhaak kijk dan komt dit er zeker niet door ;)

Bye, Arno.
En jij denkt dat de bromsnorren dat weten? :wink:
Als je een ongeluk ermee maakt zal het wel wat spannender worden denk ik...
Afbeelding
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Het is wel een relevant item voor de gemiddelde bromsnor omdat er tegenwoordig nogal wat hybride-tjes rondrijden met dezelfde vermelding in het kenteken (wat ze trouwens bij het inkloppen van je kenteken te zien krijgen op hun in-car display) en waar ook nog wel eens de hand mee wordt gelicht.

Dan mag er alleen een fietsendrager oid. op en geen karretje er achter, maarja.. 'Gewone' kogel er op en gaan..

Laten we eerlijk zijn.. Als ze een auto als een Speedster zien rijden met een karretje er achter, dan is dat *zo* vaag dat ze vrijwel gegarandeerd dat effe checken of je in ieder geval gaan stoppen om even de papieren na te kijken.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Maik

Bericht door Maik »

Ik denk persoonlijk dat dat wel mee gaat vallen, maar wie gaat het even proberen en de ervaringen met ons delen? 8)
Afbeelding
Smiley

Bericht door Smiley »

Maik schreef:Ik denk persoonlijk dat dat wel mee gaat vallen, maar wie gaat het even proberen en de ervaringen met ons delen? 8)
Mij lijkt zo'n bandenkarretje wel wat, en zeker als de trekhaak makkelijk verwijderbaar is (on track)
Speurtocht naar goedkope bandjes die ver op zijn, en je hebt speelgoed voor het leven :D

Alleen totaal A-technisch om zoiets (wel met verlichting) in elkaar geknutseld te krijgen.
In het slechtste geval (dikke fittie met de platte petten) , gaat de custom trekhaak op ebay, naar een land waar ze niet zo zeuren, en zo'n karretje is altijd wel te verpatsen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Desnoods ga ik hem keuren. :?
Blitz

Bericht door Blitz »

waarom moet die trekhaak der af op circuit, smiley? heb je toch gelijk een wheelie-bar :lol:
ook steviger als er eens iemand achteraan tegen je speedster zou rijden ;)
Smiley

Bericht door Smiley »

Blitz schreef:waarom moet die trekhaak der af op circuit, smiley? heb je toch gelijk een wheelie-bar :lol:
Volgens mij verwar je mijn pk's met die van de spexige of de rikster :wink:
Plaats reactie