De achterste punten zijn waar onze diffuser imbus schroeven zitten.
Maar die voorste zit volgens mij niks.
Misschien op de plek waar ze deze liftblokken voor verkopen, gezien ze het hebben over 'original befestigugspunkt". http://www.moto-concept.de/de/autos/ope ... m_id=15813
Als je aanhangertje ook gelijk een oprijdt mechanisme krijgt, zodat de trekhaak er op de track makkelijk af te schroeven is, door
de speedster er achteruit op te rijden, kun je hem gelijk in je winkel doen ray.
Daar is zeker vraag naar.
In NL wordt je hiermee in ieder geval onmiddelijk van de weg gehaald.
Nederlandse kenteken papieren van de Speedster heeft 'niet toegestaan' onder maximaal trek-gewicht en gerelateerde info..
Auto is niet type-goedgekeurd voor een aanhanger en mag derhalve niet met een trekhaak worden uitgevoerd zonder een evt. herkeuring en als ik zo naar de gemiddelde trekhaak kijk dan komt dit er zeker niet door
Arno schreef:In NL wordt je hiermee in ieder geval onmiddelijk van de weg gehaald.
Nederlandse kenteken papieren van de Speedster heeft 'niet toegestaan' onder maximaal trek-gewicht en gerelateerde info..
Auto is niet type-goedgekeurd voor een aanhanger en mag derhalve niet met een trekhaak worden uitgevoerd zonder een evt. herkeuring en als ik zo naar de gemiddelde trekhaak kijk dan komt dit er zeker niet door
Bye, Arno.
En jij denkt dat de bromsnorren dat weten?
Als je een ongeluk ermee maakt zal het wel wat spannender worden denk ik...
Het is wel een relevant item voor de gemiddelde bromsnor omdat er tegenwoordig nogal wat hybride-tjes rondrijden met dezelfde vermelding in het kenteken (wat ze trouwens bij het inkloppen van je kenteken te zien krijgen op hun in-car display) en waar ook nog wel eens de hand mee wordt gelicht.
Dan mag er alleen een fietsendrager oid. op en geen karretje er achter, maarja.. 'Gewone' kogel er op en gaan..
Laten we eerlijk zijn.. Als ze een auto als een Speedster zien rijden met een karretje er achter, dan is dat *zo* vaag dat ze vrijwel gegarandeerd dat effe checken of je in ieder geval gaan stoppen om even de papieren na te kijken.
Maik schreef:Ik denk persoonlijk dat dat wel mee gaat vallen, maar wie gaat het even proberen en de ervaringen met ons delen?
Mij lijkt zo'n bandenkarretje wel wat, en zeker als de trekhaak makkelijk verwijderbaar is (on track)
Speurtocht naar goedkope bandjes die ver op zijn, en je hebt speelgoed voor het leven
Alleen totaal A-technisch om zoiets (wel met verlichting) in elkaar geknutseld te krijgen.
In het slechtste geval (dikke fittie met de platte petten) , gaat de custom trekhaak op ebay, naar een land waar ze niet zo zeuren, en zo'n karretje is altijd wel te verpatsen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
waarom moet die trekhaak der af op circuit, smiley? heb je toch gelijk een wheelie-bar
ook steviger als er eens iemand achteraan tegen je speedster zou rijden