Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige
- Herman
 - Mega lid in de orde van gouden nietje

Deleted

- Bijlagen
 - 

- TB installed.jpg (37.96 KiB) 2469 keer bekeken

- 

- TB's.jpg (36.22 KiB) 2475 keer bekeken

Laatst gewijzigd door Herman op 13 okt 2010 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

2017 target: Spexige 550+pk/840kg,  Europa SE 329+pk/995kg

Flink bezig!
Snel ook allemaal, is maar goed ook denk ik, want voor we het weten slaat misschien het seizoen om naar (nacht)vorst en pekel op de weg..
Zeer benieuwd naar de resultaten van de remap en zou inderdaad ook niet te veel (met belasting) rijden, zolang je niet zeker bent van in ieder geval een rijk genoeg mengsel..
Gr,
The Duke

Snel ook allemaal, is maar goed ook denk ik, want voor we het weten slaat misschien het seizoen om naar (nacht)vorst en pekel op de weg..
Zeer benieuwd naar de resultaten van de remap en zou inderdaad ook niet te veel (met belasting) rijden, zolang je niet zeker bent van in ieder geval een rijk genoeg mengsel..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops

- 
				rayz25

- S. Gonzales
 - Mega lid in de orde van Zilveren nietje

verbouwing speedster
Ziet er indrukwekkend uit Herman! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Intussen heb ik me wel vaker afgevraagd of bij jou en/of Rik de voorste motorsteunbevestiging is versterkt cq gemodificeerd is. Laat je de bevestiging van die steun (aan de auto) regelmatig controleren op scheurtjes o.i.d. of is die constructie standaard al zwaar overbemeten en zijn daar geen problemen mee te verwachten of over bekend?
Succes straks bij Vmax!

Intussen heb ik me wel vaker afgevraagd of bij jou en/of Rik de voorste motorsteunbevestiging is versterkt cq gemodificeerd is. Laat je de bevestiging van die steun (aan de auto) regelmatig controleren op scheurtjes o.i.d. of is die constructie standaard al zwaar overbemeten en zijn daar geen problemen mee te verwachten of over bekend?
Succes straks bij Vmax!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!

"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!