280PK is lekker, maar je hebt nu andere drijfstangen dus er is ruimte voor meer.

(Mooi te zien dat Imhoff een speciaal inlaatspruitstuk gemaakt heeft.)
Alleen die prijs...

De reden wist ik niet maar uit de opmerking van Exmantaa herleid ik dat het te maken heeft met de kleine turbo.Ik heb er wel een vraagje over: boven de 5500 toeren lijkt er een beperking in te treden. Tot de 7000 is de grafiek vrijwel vlak. Is dat een beveiliging ofzo?
Dominique, Ik ben nog niet zover in de toeren gegaan en als je hier in NL in IV of V in dat gebied zit dan wordt je door Spee en die lilliputer gelijk gezien als grootste crimineel die hier rondloopt. Als ik weer in Duitsland zou ik eens kijken of ik iets bemerk.Denk je dat dat ook bij jouw auto zo is en hoe ervaar je dat tijdens het rijden?
Exmantaa ik kan naar Stufe 3 (310PK) simpel door de druk te verhogen maar dan geeft Imhof geen garantie meer op de standaarddelen. Voor mij was dat de reden (het) nog niet te doen.je hebt nu andere drijfstangen dus er is ruimte voor meer.
Mijn ombouw heeft een charge cooler, geen oliekoeler maar die is bij de 2.2, wat ik begrepen heb, in het blok verwerkt.Hebben ze ook een oliekoeler en chargecooler gemonteerd ?
Hij is wel degelijk op de testbank afgesteld en daar kwam ook een probleem naar voren dat mijn wagen stotterde tussen de 2 en 2,5k toeren/min. De ombouw heeft daardoor wat langer geduurd dan gepland. Oplossing was overigens de krukassensor. Op het duitse forum is overigens een keer geschreven dat de hele mapping van deze ombouw van Klasen komt.Wat ik raar vind is dat ze geen verdere afstellingen hebben gedaan op de Dyno.
Of zijn ze ze dan zo zeker van hun tuningpakket?