ben op zoek naar okkasie einddemper voor 2.2
Ik heb hem wel laten vullen met acoustafill, ik geloof niet dat het beter dempt, maar het grote voordeel is dat dit spul niet na 3000 km is verdwenen. Ik heb er al flink wat trackdays mee gereden inclusief de “French Frolic Extreme” met buitentemperaturen van 35C en misschien nog wel hoger en hij dempt nog altijd als nieuw 

Less Is More
ok,dan gaat het zeker acoustafill worden!
Over het algemeen meten ze het geluid niet op de Belgische keuring,maar als ze vermoeden dat het geen standaard demper is gaan ze alles uitpluizen en moet je normaal attesten kunnen voorleggen.
Dus ik hoop dat die tullet stationair nog een beetje meevalt van herrie en dat de keuring mannen in een goede bui zijn.(dat doet ook al veel)
In het slechtste geval wordt het een jaarlijkse uitlaat knutsel weekend,kan ook gezellig zijn
Heb verleden weekend mijn bmc geplaatst met aangepaste aanzuigbuis,hopelijk gaan ze daar ook niet over zeuren.
Over het algemeen meten ze het geluid niet op de Belgische keuring,maar als ze vermoeden dat het geen standaard demper is gaan ze alles uitpluizen en moet je normaal attesten kunnen voorleggen.
Dus ik hoop dat die tullet stationair nog een beetje meevalt van herrie en dat de keuring mannen in een goede bui zijn.(dat doet ook al veel)
In het slechtste geval wordt het een jaarlijkse uitlaat knutsel weekend,kan ook gezellig zijn

Heb verleden weekend mijn bmc geplaatst met aangepaste aanzuigbuis,hopelijk gaan ze daar ook niet over zeuren.

- Bijlagen
-
- DSC01932 (Custom).JPG (62.35 KiB) 964 keer bekeken
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Zoals het er nu uit ziet is het wel redelijk duidelijk 'aangepast' en kan een keurmeester wellicht vraagtekens krijgen.Tony schreef: Heb verleden weekend mijn bmc geplaatst met aangepaste aanzuigbuis,hopelijk gaan ze daar ook niet over zeuren.
Wat je kan doen is op zich de opzet houden, maar de buis zwart laten anosideren of (mat)zwart spuiten en ook zwarte (siliconen of rubberen) 'knietjes' gebruiken om deze te monteren naar het filter en de gasklep.
Zorg dat er geen opvallende merk-logo's op staan en laat zoveel mogelijk andere slangen er zo langs lopen of aan vast zitten met nette clips of kabelbinders die lijken op de 'fabrieks' oplossing en het valt al meteen stukken minder op voor een persoon die niet dagelijks deze auto's te zien krijgt.
Blijft een gok of het een probleem is of niet bij de keuring, maar je kunt op die manier je kansen wel vergroten dat het niet opvalt.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..