Foto van Milltek

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Foto van Milltek

Bericht door Hendrik-Jan »

Voor de liefhebbers:
Met en zonder Milltek.
Bijlagen
Milltek.jpg
Milltek.jpg (22.1 KiB) 8093 keer bekeken
Nog geen Milltek.jpg
Nog geen Milltek.jpg (12.71 KiB) 8099 keer bekeken
Lotus Elise S2
René
Lid

Bericht door René »

Zoals ik al zei, heel erg gaaf zo'n Miltek! Past precies maar laat niet erg veel ruimte over...... Geen last dat die aanloopt bij lastwisselingen?

Btw, waar heb je 'm gekocht Hendrik-Jan?
..........Barchetta, Z3, Speedster...........
......................Moving up!!..................
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

HJ,

Gave uitlaat :!: Niet te asociaal zoals je op die Impreza's veel ziet, maar toch net iets meer dan de standaard in mijn ogen wat iele pijpjes. Hoe is het geluid of staat dat in één van de honderden topics die ik door moet spitten?
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

@ Rene, ik heb geen last van aanlopen, ik hoor in ieder geval niets en ik zie ook geen beschadigingen. Hij zit behoorlijk 'strak'.
Ik heb hem gekocht bij tuningparts.nl voor € 650,- inclusief U-bocht en montage. Die montage kan je beter elders laten doen want ik kreeg mijn auto met schade terug.

@Paskal, het geluid vind ik perfect, bijlage toeren is hij rustig, kom je boven de 3.000 toeren dan neemt het geluid toe. Ik heb hem in combinatie met een K&N filter die ook voor extra geluid zorgt. Hij maakt minder herrie dan een Cup-uitlaat. Je mag altijd komen luisteren.
Lotus Elise S2
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Paskal schreef:HJ,

Gave uitlaat :!: Niet te asociaal zoals je op die Impreza's veel ziet, maar toch net iets meer dan de standaard in mijn ogen wat iele pijpjes. Hoe is het geluid of staat dat in één van de honderden topics die ik door moet spitten?
Hi, kijk hier maar even en luister het is wel van een turbo maar het geluid komt aardig over één. :lol:

Gr, 8) Martin
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:@ Rene, ik heb geen last van aanlopen, ik hoor in ieder geval niets en ik zie ook geen beschadigingen. Hij zit behoorlijk 'strak'.
Ik heb hem gekocht bij tuningparts.nl voor € 650,- inclusief U-bocht en montage. Die montage kan je beter elders laten doen want ik kreeg mijn auto met schade terug.

@Paskal, het geluid vind ik perfect, bijlage toeren is hij rustig, kom je boven de 3.000 toeren dan neemt het geluid toe. Ik heb hem in combinatie met een K&N filter die ook voor extra geluid zorgt. Hij maakt minder herrie dan een Cup-uitlaat. Je mag altijd komen luisteren.
Sorry hoor maar ik vindt het zo lelijk, doe mij maar de standaard uitlaat :bag:

Het geluid is PRACHTIG zoals hendrik Jan al zegt, boven de 3000 tpm komt er echt een gaaf maar aceptabel geluid uit, en eronder lekker rustig, is absoluut een aanrader voor een 2.2 :!:
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....
Nu moet ik erbij vertellen dat ik best wel wat gewend ben, Maar dat ben jij denk ik ook wel met de 911?
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

stef666 schreef:Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....
Nu moet ik erbij vertellen dat ik best wel wat gewend ben, Maar dat ben jij denk ik ook wel met de 911?
Vergeet niet dat je meer geluiden hoort wanneer je open rijdt. Beoordeel het geluid daarom vanuit de auto. :shock:
Lotus Elise S2
stef666

Bericht door stef666 »

Ik rij (nu nog) gesloten, En produceer, En hoor een stuk meer kabaal dan de Speedster van Jans, Om over de gemiddelde Sub maar te zwijgen inderdaad :mrgreen:

p.s. We hebben toen open gereden (27c 8) )
Grtn. Stefan

Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

stef666 schreef:Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....
Stef,
Heb helaas geen digitale opnamens van mij 911 qua geluid, maar dat komt binnenkort nog wel. Zo nu en dan is het geluid wat veel van het goede. Met name als ik 's ochtends om 7.00u wel eens met de 911 naar mijn werk ga en op zo.ochtend om 6.00u richting de Ring ga, schaam ik me wel eens voor de herrie die er uit dat ding komt :oops: Koud moet ie stationair ook ca. 1500 toeren draaien dus dat maakt het feest compleet :) Ik kan me voorstellen dat ze op dat moment minder blij met mij zijn :) Ik ben echter ook niet blij als hun hond bij mij voor het huis op de stoep zit te poepen of wanneer zijn een tuinfeest houden tot midden in de nacht dus ik zit er niet echt mee. Daarbij vind ik dat een sportieve auto ook een sportief geluid hoort te produceren :)
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Martin schreef:
Paskal schreef:HJ,

Hi, kijk hier maar even en luister het is wel van een turbo maar het geluid komt aardig over één. :lol:

Gr, 8) Martin
Ik was nog niet goed wakker vanochtend :oops: maar hier is de link.

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... ed36fe6824
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Je moet er ook niet in zitten maar naast staan, dat heb ik ook met Jans beleeft, in de auto hoor je niks tot dat je aan de kant staat en er komt een speedy voorbij met een milltek :lol: .

Ik hoor bij mij in de speedy wel degelijk dat er een ander uitlaat onder zit, want volgens mij maakt een 2.2 meer sound dan een Turbo.

Gr, 8) Martin
stef666

Bericht door stef666 »

Ik heb nu ook een filmpje van de EVO op HD staan, Kan ik deze net als foto's doorlinken? of moet ie on-line staan?
Grtn. Stefan

Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Martin schreef: Ik hoor bij mij in de speedy wel degelijk dat er een ander uitlaat onder zit, want volgens mij maakt een 2.2 meer sound dan een Turbo.

Gr, 8) Martin
Ja de 2.2 maakt meer herrie dan de Turbo.......zonder andere uitlaat, alleen is het bij de 2.2 geen mooi geluid en bij de Turbo wel vindt ik, ja met de milltek eronder ken ik alleen de 2.2 van HJ.....Turbo heb ik geen idee van, en de 2.2 klinkt dan GOED :!:
stef666 schreef: Ik heb nu ook een filmpje van de EVO op HD staan, Kan ik deze net als foto's doorlinken? of moet ie on-line staan?
Ik heb geen idee, ik zou zeggen gewoon proberen ;)
stef666

Bericht door stef666 »

Let niet op alle sub's die er bij rondrijden, Maar er komt ook (2x) een zilveren EVO voorbij. Te herkennen aan het gemis van boxer geroffel....

http://snijders.demon.nl/scn/tourgorkum.wmv

Rechtsklikken en opslaan als. (doorlinken werkt niet)
Grtn. Stefan

Plaats reactie