Foto van Milltek
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Foto van Milltek
Voor de liefhebbers:
Met en zonder Milltek.
Met en zonder Milltek.
- Bijlagen
-
- Milltek.jpg (22.1 KiB) 8086 keer bekeken
-
- Nog geen Milltek.jpg (12.71 KiB) 8092 keer bekeken
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
@ Rene, ik heb geen last van aanlopen, ik hoor in ieder geval niets en ik zie ook geen beschadigingen. Hij zit behoorlijk 'strak'.
Ik heb hem gekocht bij tuningparts.nl voor € 650,- inclusief U-bocht en montage. Die montage kan je beter elders laten doen want ik kreeg mijn auto met schade terug.
@Paskal, het geluid vind ik perfect, bijlage toeren is hij rustig, kom je boven de 3.000 toeren dan neemt het geluid toe. Ik heb hem in combinatie met een K&N filter die ook voor extra geluid zorgt. Hij maakt minder herrie dan een Cup-uitlaat. Je mag altijd komen luisteren.
Ik heb hem gekocht bij tuningparts.nl voor € 650,- inclusief U-bocht en montage. Die montage kan je beter elders laten doen want ik kreeg mijn auto met schade terug.
@Paskal, het geluid vind ik perfect, bijlage toeren is hij rustig, kom je boven de 3.000 toeren dan neemt het geluid toe. Ik heb hem in combinatie met een K&N filter die ook voor extra geluid zorgt. Hij maakt minder herrie dan een Cup-uitlaat. Je mag altijd komen luisteren.
Lotus Elise S2
Hi, kijk hier maar even en luister het is wel van een turbo maar het geluid komt aardig over één.Paskal schreef:HJ,
Gave uitlaatNiet te asociaal zoals je op die Impreza's veel ziet, maar toch net iets meer dan de standaard in mijn ogen wat iele pijpjes. Hoe is het geluid of staat dat in één van de honderden topics die ik door moet spitten?

Gr,

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Sorry hoor maar ik vindt het zo lelijk, doe mij maar de standaard uitlaatHendrik-Jan schreef:@ Rene, ik heb geen last van aanlopen, ik hoor in ieder geval niets en ik zie ook geen beschadigingen. Hij zit behoorlijk 'strak'.

Het geluid is PRACHTIG zoals hendrik Jan al zegt, boven de 3000 tpm komt er echt een gaaf maar aceptabel geluid uit, en eronder lekker rustig, is absoluut een aanrader voor een 2.2

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Vergeet niet dat je meer geluiden hoort wanneer je open rijdt. Beoordeel het geluid daarom vanuit de auto.stef666 schreef:Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....
Nu moet ik erbij vertellen dat ik best wel wat gewend ben, Maar dat ben jij denk ik ook wel met de 911?

Lotus Elise S2
Stef,stef666 schreef:Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....
Nu moet ik erbij vertellen dat ik best wel wat gewend ben, Maar dat ben jij denk ik ook wel met de 911?
Heb helaas geen digitale opnamens van mij 911 qua geluid, maar dat komt binnenkort nog wel. Zo nu en dan is het geluid wat veel van het goede. Met name als ik 's ochtends om 7.00u wel eens met de 911 naar mijn werk ga en op zo.ochtend om 6.00u richting de Ring ga, schaam ik me wel eens voor de herrie die er uit dat ding komt

Ik was nog niet goed wakker vanochtendMartin schreef:Hi, kijk hier maar even en luister het is wel van een turbo maar het geluid komt aardig over één.Paskal schreef:HJ,
Gave uitlaatNiet te asociaal zoals je op die Impreza's veel ziet, maar toch net iets meer dan de standaard in mijn ogen wat iele pijpjes. Hoe is het geluid of staat dat in één van de honderden topics die ik door moet spitten?
![]()
Gr,Martin

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... ed36fe6824
Je moet er ook niet in zitten maar naast staan, dat heb ik ook met Jans beleeft, in de auto hoor je niks tot dat je aan de kant staat en er komt een speedy voorbij met een milltekstef666 schreef:Ik ben met de Auto van Jans meegereden, En ik vond het geluids niveau bijzonder beschaafd....

Ik hoor bij mij in de speedy wel degelijk dat er een ander uitlaat onder zit, want volgens mij maakt een 2.2 meer sound dan een Turbo.
Gr,

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja de 2.2 maakt meer herrie dan de Turbo.......zonder andere uitlaat, alleen is het bij de 2.2 geen mooi geluid en bij de Turbo wel vindt ik, ja met de milltek eronder ken ik alleen de 2.2 van HJ.....Turbo heb ik geen idee van, en de 2.2 klinkt dan GOEDMartin schreef: Ik hoor bij mij in de speedy wel degelijk dat er een ander uitlaat onder zit, want volgens mij maakt een 2.2 meer sound dan een Turbo.
Gr,Martin

Ik heb geen idee, ik zou zeggen gewoon proberenstef666 schreef: Ik heb nu ook een filmpje van de EVO op HD staan, Kan ik deze net als foto's doorlinken? of moet ie on-line staan?

Let niet op alle sub's die er bij rondrijden, Maar er komt ook (2x) een zilveren EVO voorbij. Te herkennen aan het gemis van boxer geroffel....
http://snijders.demon.nl/scn/tourgorkum.wmv
Rechtsklikken en opslaan als. (doorlinken werkt niet)
http://snijders.demon.nl/scn/tourgorkum.wmv
Rechtsklikken en opslaan als. (doorlinken werkt niet)
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...