blijvende waarde originele speedster.

Algemene zaken omtrent onze auto.
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door aKra »

Denk dat dit een eindeloze discussie wordt ;)
javan
Lid

Bericht door javan »

rayz25 schreef:Zoals ik zeg deze wagen is er niet voor gemaakt om 50km per week mee te rijden. Deze wagen moet je mee racen en scheuren daarvoor is die.

Anders kan je beter een opel gt kopen :lol:

Maar ik zie hier duidelijk iemand die van origineel houdt. volgens mij
ben je hier dan verkeerd en kan je beter naar een porsche forum gaan waar ze ook van orgineel houden, Waar ik niet graag meer aan terug denk aan die tijd dat ik nog op het porsche forum zat wat een kak is dat daar ouwe lullen forum noem ik dat. Hier kan ik me eigen uitleven en ben dan ook 100% tevreden met dit forum en de leden :lol:
Ben geen ouwe lul he'..hoef geen porsche..
vauxhall

Bericht door vauxhall »

Engelsen: sterk modificeren en track klaar maken

Duitsers: optisch (dikke velgen) en snelle weg en track

Nederlanders: optisch (interieur velgen etc) snelle weg en track

Belgen: veelal standaard, een enkeling standaard :oops: op circuit
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Eindeloze discussie, inderdaad.......Maarre: waarom?

Laat iedereen tevreden/blij/trots zijn met wat hij/zij heeft en geniet er van! (dat doe ik dan 't liefst volgas en een ander met een poetsdoek in z'n handen 50km per week!)

Ik denk dat jij vast een heel mooie Speedster hebt, negatieviteit is indd nergens voor nodig. Ieder z'n ding!! :wink:

Het lijkt mij dat als iemand trots is op zijn/haar auto wanneer deze volledig origineel is en maar 2500Km gelopen heeft dat ook kwijt moet kunnen hier, maar wie ben ik! Ik geef je groot gelijk om daar trots op te zijn.

Veel plezier ermee en wellicht dat we binnenkort een post van je lezen van je 1e upgrade!! Setje Nitron's ofzo.... :lol:

(Zo, einde discussie. "Next"!)
Nr.0672
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Pw schreef:Eindeloze discussie, inderdaad.......Maarre: waarom?

.......
Misschien omdat de topicstarter daar letterlijk om vraagt? :) En dan bedoel ik een discussie zonder zinloos...

Maargoed, ieder zijn ding, en die opmerking over dat jaloers zijn zal ik maar even niet op reageren, nou goed dan, ik zal hem weglachen :lol:
Afbeelding
speedokus
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Hey Javan.
Je moet gewoon doen met je speedster wat jij wilt en leuk vindt.
Maar aan de andere kant is het wel ontzettend leuk om er zelf iets aan te knutselen of te veranderen.
Zo heeft iedereen zijn eigen wagen waar hij of zij gelukkig mee is.
Jouw eigen mening is toch het belangrijkste voor jou, dus gewoon doen wat je zelf wil.
Je kunt natuurlijk altijd je mening veranderen, veel plezier met je auto.
Grt Speedokus. 8)
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Maik schreef:

.......
Misschien omdat de topicstarter daar letterlijk om vraagt? :) En dan bedoel ik een discussie zonder zinloos...

Maargoed, ieder zijn ding, en die opmerking over dat jaloers zijn zal ik maar even niet op reageren, nou goed dan, ik zal hem weglachen :lol:

Heb je in ieder geval nog kunnen lachen! ;)
Nr.0672
javan
Lid

Bericht door javan »

Maik schreef:

.......

Ja,die opmerking van me over "jaloers "was uiteraard met een lach bedoeld :D
En ik las hier de laatste tijd niet veel nieuwe dingen,dus nu heb ik voer om te lezen..dank je allemaal :lol:
Championmv6
Lid

Bericht door Championmv6 »

iedereen moet doen wat ie zelf wil.
een Speedster is een pure rijdersauto !
en niets kan je een grotere smile geven, dan sturen en bochten maken met die bak !

Ik heb voor de show de afgelopen jaren een Kadett Gsi met 3.0 gebouwd. Veel in geinvesteerd en geen enkele drempel over te komen. Dus rijplezier = 0 , oftewel ernaar kijken is leuk, maar rijden...

ik kan me persoonlijk niet voorstellen, dat ik de VX origineel houdt...
Een gele vind ik persoonlijk toch erg leuk, dus kan dus niet beloven dat ik hem nog een jaar zilver zal houden...

Maar goed, ik moet hem vrijdag gaan halen, dus we zullen daarna wel verder kijken... ;-)

Top Forum is dit trouwens !

grtz
Lawrence

ps weet iemand wat de maximale velgmaat is die op een Speedy past ?
heb nog BBS lemans repli's in 19inch...
of raden jullie ivm bochtenwerk lichte 17ers aan ?
Opel Addict ;-)

Opel Kadett GSi 3.0i-24v '90
Opel Omega B2 2.6i-24v '02
Vauxhall VX220 2.2i-16v '02
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Over velgen is al een boel geschreven.

De beste offset is die van de VXR met bijpassende abs unit.
17 achter 16 voor.

Zelf ben ik op 17 OZ superturismo gaan rijden met 215 voor en 225 achter en dit is al een heel verschil.
Veel meer grip in de bochten dan de standaard 175.

Maar uitlijnen, verlagen, enz doet al heel veel.

19 kan volgens mij niet jurgen donders rijdt op 18 en volgens mij is dat de max.

Ga eerst eens rijden met dat ding en dan pas moet je verder gaan kijken.

Is het voor de rest een standaard auto dan?
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
Blitz

Bericht door Blitz »

heb al een speedster gezien op 19, maar dat is niet meer mooi, gewoon te groot...
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

Championmv6 schreef:iedereen moet doen wat ie zelf wil.
een Speedster is een pure rijdersauto !
[...]
weet iemand wat de maximale velgmaat is die op een Speedy past ?
heb nog BBS lemans repli's in 19inch...
of raden jullie ivm bochtenwerk lichte 17ers aan ?
Je geeft je eigen antwoorden al, Lawrence... Wat moeten anderen hier nog aan toevoegen? :)

Hoe breed zijn die 19" BBS-en van jou? En hoe zwaar zijn ze? Meer dan een 215 band voor gaat geheid problemen geven (aanlopen bij volledige stuuruitslag), nog los van de dynamische 'kwaliteiten'.
Jägertee
javan
Lid

Bericht door javan »

rayz25 schreef:Ik koop liever een gekietelde speedster dan een orginele schaam me doodt in een orginele,En dan kijk ik naar het geluid wat daar origineel uit komt een smart klinkt nog beter.
Nu vind ik de opmerking van "schaam me dood in een originele "wel heel erg.
Zou je je schamen in een originele porshe?
Ik zou me schamen in een speedster dat zoveel lawaai maakt dat iedereen omkijkt,voel me dan net een johnny.. :cry:
Als je geen respect hebt voor de wagen in zijn originele staat ,dan koop je beter een andere..mijn gedacht..Ik zou nooit van mijn leven een OPEL kopen,maar dit model is geen standaard opel uit de stal..
javan
Lid

Bericht door javan »

rayz25 schreef:Ik koop liever een gekietelde speedster dan een orginele schaam me doodt in een orginele,En dan kijk ik naar het geluid wat daar origineel uit komt een smart klinkt nog beter.
Ik zou me schamen in een speedster dat zoveel lawaai maakt dat iedereen omkijkt,voel me dan net een johnny.. :cry:
Als je geen respect hebt voor de wagen in zijn originele staat ,dan koop je beter een andere..mijn gedacht..Ik zou nooit van mijn leven een OPEL kopen,maar dit model is geen standaard opel uit de stal..
javan
Lid

Bericht door javan »

Plaats reactie