Zoek partnummers voor: ...
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Zoek partnummers voor: ...
Ik heb gisteren mijn garage opgezocht om enkele aanpassingen onder garantie te laten uitvoeren. (en enkele onderdelen te bestellen) Maar zij vonden de partnummers ervan niet. Ik heb een search gedaan op verschillende sites, maar niets gevonden. Kan iemand mij helpen?
Onderdeel 1: Turbo raamdichtingen. (zitten tussen de voorruit en de zijramen)
Onderdeel 2: De inox plaat welke tegen het motordeksel wordt geschroefd om de motor tegen de regen te beschermen.
Onderdeel 3: de twee Turbo-frontsplitters welke onder de voorbumper geschroefd worden.
Dank bij voorbaat.
Onderdeel 1: Turbo raamdichtingen. (zitten tussen de voorruit en de zijramen)
Onderdeel 2: De inox plaat welke tegen het motordeksel wordt geschroefd om de motor tegen de regen te beschermen.
Onderdeel 3: de twee Turbo-frontsplitters welke onder de voorbumper geschroefd worden.
Dank bij voorbaat.
A thing of beauty is a joy forever!
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
is jouw garage niet zo goed in zoeken, of hebben ze er geen zin in?
De frontspoilertjes zijn bij de Opel-dealer in Oosterhout(NL) nu in de aanbieding, 58.50 Euro, telefoonummer +31-162-455455. Ik weet niet hoever dat voor jou rijden is, maar ja, wat is nou ver met een Speedster
?
Ze zijn er zeer behulpzaam, en kunnen je waarschijnlijk ook wel met de andere onderdelen helpen.
Greetinz, Peter
is jouw garage niet zo goed in zoeken, of hebben ze er geen zin in?
De frontspoilertjes zijn bij de Opel-dealer in Oosterhout(NL) nu in de aanbieding, 58.50 Euro, telefoonummer +31-162-455455. Ik weet niet hoever dat voor jou rijden is, maar ja, wat is nou ver met een Speedster

Ze zijn er zeer behulpzaam, en kunnen je waarschijnlijk ook wel met de andere onderdelen helpen.
Greetinz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hopelijk kan ik je de partnummers van de splitters vrijdag vertellen, dan zijn hopelijk die van mij binnen
Ik heb ze nu besteld bij de dealer in Gouda, en ik kreeg ze ook voor 58 nog iets, maar dat komt omdat ik een speciale klant ben
.
Vrijdag worden er ook de nieuwe abs stuureenheid en een nieuw remvloeistofnivosensortje geplaatst.
Raar dat ze die partnummers niet konden vinden. Mijn dealer vond ze in 1 minuut op hun computer....
gr,
M.

Ik heb ze nu besteld bij de dealer in Gouda, en ik kreeg ze ook voor 58 nog iets, maar dat komt omdat ik een speciale klant ben

Vrijdag worden er ook de nieuwe abs stuureenheid en een nieuw remvloeistofnivosensortje geplaatst.
Raar dat ze die partnummers niet konden vinden. Mijn dealer vond ze in 1 minuut op hun computer....
gr,
M.

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Contacteer:
Haha heb er zelf ook 3 jaar gewoond.........Hechtel/EkselHendrik-Jan schreef:He zottekop!Marcel schreef:Jullie vergeten dat we het hier over een Belgische Opel dealer hebben![]()
Wel beleefd blijven tegen onze zuiderburen!

Zou graag terug willen

Maarja als je als opeldealer niet eens weet waar je de onderdeelnummers vandaan moet halen pffffffffffff

- Marcel
- Contacteer:
Okee zal ik dan ook maar de helpende hand wezen
Kijk even in dit document, en wie zoekt........die vindt
Wel even geduld hebben document is 14MB groot

Kijk even in dit document, en wie zoekt........die vindt

Wel even geduld hebben document is 14MB groot

- Pipo
partnummers
Marcel, je bent de bovenste beste! Ik ga voorstellen je lid te maken van de orde van het gouden nietje 

- Marcel
- Contacteer:
Re: partnummers
Pipo schreef:Marcel, je bent de bovenste beste! Ik ga voorstellen je lid te maken van de orde van het gouden nietje
GRAAG GEDAAN !!!
- Pipo
partnummers
Edele Ridder Marcel,
Na grondige studie van je document, moet ik zeggen dat er tot mijn groot verdriet geen enkele vermelding is van de motor-regenbescherming of van de turbo deurdichtingen.
Daarom moeten we je helaas terug degraderen tot de orde van het Zilveren Mietje. (euh sorry; 'Nietje').
Maar je verdient toch een ster op je blazoen voor 'Hulpbetoon aan eenen medelid'. En als beloning krijg je het vrucht ende gebruik over eene welgevormde blonde deerne van 10 uur in den avond tot het opkomen van de zon.
Na grondige studie van je document, moet ik zeggen dat er tot mijn groot verdriet geen enkele vermelding is van de motor-regenbescherming of van de turbo deurdichtingen.

Daarom moeten we je helaas terug degraderen tot de orde van het Zilveren Mietje. (euh sorry; 'Nietje').
Maar je verdient toch een ster op je blazoen voor 'Hulpbetoon aan eenen medelid'. En als beloning krijg je het vrucht ende gebruik over eene welgevormde blonde deerne van 10 uur in den avond tot het opkomen van de zon.

- Marcel
- Contacteer:
Dus wel de Turbo spoilersPipo schreef:Edele Ridder Marcel,
Na grondige studie van je document, moet ik zeggen dat er tot mijn groot verdriet geen enkele vermelding is van de motor-regenbescherming of van de turbo deurdichtingen.![]()

Weten we ook gelijk waarom je dealer geen antwoord had

Heb je misschien eerst even een foto van de welgevormde blonde deerne, het is nogal een rekbaar begrip........

- Pipo
Hééééél rekbaarMarcel schreef: Heb je misschien eerst even een foto van de welgevormde blonde deerne, het is nogal een rekbaar begrip........

- Bijlagen
-
- fathat154.jpg (10.62 KiB) 4582 keer bekeken