blijvende waarde originele speedster.
- Humboldt-OPC
- Lid
Niks mis hoor met een GT.
Software aanpassen, andere uitlaat (minder tegendruk), eventueel voor de die-hard een KW setje eronder en dan kun je er lekker mee vooruit.
Wij gaan met de GT 2 weken op vakantie naar Frankrijk, de hele achtebak ligt dan wel vol (kap moet dus dicht blijven), maar daarna is het lekker rijden hoor onder de Franse zon.
Ik meen dat je bij een Speedster ook wel het e.e.a aan het onderstel moet doen om hem beter te laten presteren.
Voor de rest is het inderdaad Amerikaans, maar dat mag de pret niet drukken.
Zelf mee rijden is de beste oplossing, misschien vind je iets of niets.
Software aanpassen, andere uitlaat (minder tegendruk), eventueel voor de die-hard een KW setje eronder en dan kun je er lekker mee vooruit.
Wij gaan met de GT 2 weken op vakantie naar Frankrijk, de hele achtebak ligt dan wel vol (kap moet dus dicht blijven), maar daarna is het lekker rijden hoor onder de Franse zon.
Ik meen dat je bij een Speedster ook wel het e.e.a aan het onderstel moet doen om hem beter te laten presteren.
Voor de rest is het inderdaad Amerikaans, maar dat mag de pret niet drukken.
Zelf mee rijden is de beste oplossing, misschien vind je iets of niets.
Vergis je niet in ons (NL) idiote belastingstelsel, Blitz...Blitz schreef:gaat nix worden vrees ik, in België zijn ze al minstens 5.000€ goedkoper
Voor de zwarte GT op de site van Opel Almere kun je € 5416,- BPM terugvragen... Nieuw is er voor deze auto namelijk € 9284,- BPM betaald en hij is pas 2 jaar oud.
Voor de rode, die een jaar ouder is, maar waarvoor maar liefst € 11263,- BPM betaald is, kun je nog € 4806,- terugkrijgen.
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Ex ... xport.aspx
Jägertee