pro alloy charge cooler
pro alloy charge cooler
He Hallo,
Ik heb afgelopen week een charge cooler van pro alloy in laten bouwen en een nieuw uitlaat systeem van milltec.
Weet iemand of het raadzaam is om de auto nu weer op een rollerbank af te laten stellen.
gr ed.
Ik heb afgelopen week een charge cooler van pro alloy in laten bouwen en een nieuw uitlaat systeem van milltec.
Weet iemand of het raadzaam is om de auto nu weer op een rollerbank af te laten stellen.
gr ed.
Ik heb geen idee welk druk hij levert. ik denk 08 bar.
De software is al eens aangepast bij klasen. 240pk met een grotere intercooler en een andere downpipe.(nu dus vervangen door pro alloy en full milltek)
Ik ben wel benieuw hoeveel hij nu levert.
Begrijp ik het goed als jullie bedoelen dat er andere injectoren in zouden moeten of is dit nog haalbaar met de standaart.
Zou leuk zijn als hij de 260pk haalt!!!!
PS iemand nog intresse in een grote klasen cooler?
De software is al eens aangepast bij klasen. 240pk met een grotere intercooler en een andere downpipe.(nu dus vervangen door pro alloy en full milltek)
Ik ben wel benieuw hoeveel hij nu levert.
Begrijp ik het goed als jullie bedoelen dat er andere injectoren in zouden moeten of is dit nog haalbaar met de standaart.
Zou leuk zijn als hij de 260pk haalt!!!!
PS iemand nog intresse in een grote klasen cooler?
pro alloy charge cooler
Heeft er iemand ervaring met een Full Milltek systeem en het geluid daarvan?
Mij ervaring is dat het geluid bij rustig rijden iets donkerder wordt maar boven de 4000 toeren echt een totaal anders wordt en veel harder.
Heeft dit te maken met de luchtsnelheid door het systeem.
Mij ervaring is dat het geluid bij rustig rijden iets donkerder wordt maar boven de 4000 toeren echt een totaal anders wordt en veel harder.
Heeft dit te maken met de luchtsnelheid door het systeem.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Youtube eens voor vx220 en larini of tullett.Ed schreef:Als dit de stilste is dan krijg je bij die andere systemen zeker oorkleppen bij??? ha ha
Ik rijd op lange ritten inderdaad altijd met oordoppen ja, anders knallende koppijn bij aankomst.
hier een voorbeeldje:
http://www.youtube.com/watch?v=cRAqPdeaNEI
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.