Vaste meeting

Aanstaande evenementen.
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door aKra »

Voel me nu echt rot, toegezegd bij broer & zus, maar nu het in mijn eigen woonplaats is lijkt het me toch wel erg gezellig om er bij te zijn. De menukaart mochten mensen willen lunchen is prima en zeer betaalbaar, vis is ook gewoon top ondanks dat het een vlees restaurant is. Laten we hopen op heerlijk weer, dan kun je lekker buiten aanschuiven. Parkeren is op zondag volgens mij zonder parkeerschijf, maar kies de juiste kant (de grotere kant) en dan hoef je geen parkeerschijf neer te leggen en kan je "onbeperkt" parkeren.

Als ik nog op tijd terug ben zal ik nog even buurten of er nog Speedsters staan en schuif ik nog even aan of neem ik de gegadigden mee voor een ritje door 't Gooi ;).
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

aKra schreef:Voel me nu echt rot, toegezegd bij broer & zus, maar nu het in mijn eigen woonplaats is lijkt het me toch wel erg gezellig om er bij te zijn. De menukaart mochten mensen willen lunchen is prima en zeer betaalbaar, vis is ook gewoon top ondanks dat het een vlees restaurant is. Laten we hopen op heerlijk weer, dan kun je lekker buiten aanschuiven. Parkeren is op zondag volgens mij zonder parkeerschijf, maar kies de juiste kant (de grotere kant) en dan hoef je geen parkeerschijf neer te leggen en kan je "onbeperkt" parkeren.

Als ik nog op tijd terug ben zal ik nog even buurten of er nog Speedsters staan en schuif ik nog even aan of neem ik de gegadigden mee voor een ritje door 't Gooi ;).
Ehm: Volgens mij stond jij erop dat we Laren zouden doen en nu ben je er zelf niet bij?!?!?! :wink:
Rondje Gooi kan ik ook met mn ogen dicht maar denk dat jij dat maar moet regelen om een uurtje of 15.00u?!?! :!:

Gr. Paul.
Nr.0672
aKra

Bericht door aKra »

Pw schreef:
aKra schreef:Voel me nu echt rot, toegezegd bij broer & zus, maar nu het in mijn eigen woonplaats is lijkt het me toch wel erg gezellig om er bij te zijn. De menukaart mochten mensen willen lunchen is prima en zeer betaalbaar, vis is ook gewoon top ondanks dat het een vlees restaurant is. Laten we hopen op heerlijk weer, dan kun je lekker buiten aanschuiven. Parkeren is op zondag volgens mij zonder parkeerschijf, maar kies de juiste kant (de grotere kant) en dan hoef je geen parkeerschijf neer te leggen en kan je "onbeperkt" parkeren.

Ehm: Volgens mij stond jij erop dat we Laren zouden doen en nu ben je er zelf niet bij?!?!?! :wink:
Rondje Gooi kan ik ook met mn ogen dicht maar denk dat jij dat maar moet regelen om een uurtje of 15.00u?!?! :!:

Gr. Paul.
Ik zei dat ik het wel gezellig zou vinden, er op staan was het niet ;)

Als ik op tijd terug ben vind ik dat een prima plan hoor!
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Hoho(ho!) niet zo happen! :lol:

Maar als 't goed is morgen iig goed weer en een boel Speedsters in Laren.
Heb er zin in.

Gr.Paul.
Nr.0672
Vino
Actief lid

Bericht door Vino »

Hoi allemaal,

Rij rond 12.00u aan en denk er rond 13.30u te zijn.
Tot vanmiddag..

Gr,
bas
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Nu nog hopen dat 't een beetje open trekt hier.....
Denk dat de meeste er zo om 13.30u zijn als ik 't lees hier dus vertrek ik wel om 13.15u!

Tot later.
Nr.0672
Pascal

Bericht door Pascal »

Gaan jullie nog een rondje knallen, of is het enkel zitten, drinken, eten, praten. :lol: ik zou nog kunnen vertrekken.
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Pascal schreef:Gaan jullie nog een rondje knallen, of is het enkel zitten, drinken, eten, praten. :lol: ik zou nog kunnen vertrekken.
Da's een goeie, echt knallen zit er daar in de buurt niet echt in :? geen bochtige dijkjes of zoiets. Laat me even denken......! (Dan moet ik eerst nog een kop koffie hebben want 't was vroeg vanmorgen!)
Nr.0672
aKra

Bericht door aKra »

Als bewoner van Laren ken ik wel wat knal weggetjes hoor ;)

Maar inderdaad geen dijkjes...
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

aKra schreef:Als bewoner van Laren ken ik wel wat knal weggetjes hoor ;)

Maar inderdaad geen dijkjes...
Waar had jij in gedachten dan?! Binnendoor van Eemnes naar Bunschoten e.d.?! Kan er even niet opkomen nog (Zwaar hoofd!!)..... :bag:
Nr.0672
Pascal

Bericht door Pascal »

Helaas, het is een rondje zeeland geworden :wink:
aKra

Bericht door aKra »

Op het laatste moment nog even langs gekomen, gelukkig waren er nog een paar mensen ;)

Overigens, de witte mode kwam doordat er "culinair op de Brink" was. Dan dien je verplicht in het wit gekleed te zijn & uitgenodigd te zijn en dan kan je voor belachelijke prijzen hapjes proeven.

En had al opgevangen dat iedereen erg tevreden was! Dus mijn goede idee is met open armen ontvangen :roll:
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Wat mij betreft een prima lokatie, Loentje.

Ook een compliment aan alle aanwezigen, er bleef voor de laatste betaler (moi) geen openstaande post open van niet afgerekende versnaperingen nadat ik mijn lijstje bestellingen had afgerekend.

Op de heenweg nog een clubje Donkervoorts gezien, 1x GT, 2x D-type en 1x een S-type.

SteV6
S4 Avant
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Volgende keer misschien iets eerder op de dag afspreken ofzo en een ritje maken?! Wel leuk zo'n opkomst. 2 "snelle fotootjes" toegevoegd.
En inderdaad,netjes dat iedereen alles voldaan heeft aan de kassa!

Gr.Paul.
Bijlagen
1306737681NSpeedster_treffen_Laren_29_05_2011__1_.JPG
1306737681NSpeedster_treffen_Laren_29_05_2011__1_.JPG (96.15 KiB) 1641 keer bekeken
1306737582NSpeedster_treffen_Laren_29_05_2011__3_.JPG
1306737582NSpeedster_treffen_Laren_29_05_2011__3_.JPG (74.03 KiB) 1638 keer bekeken
Nr.0672
aKra

Bericht door aKra »

Leuk om te zien! Jammer dat ik er niet bij het begin bij kon zijn :(

Maar we doen het gewoon nog een keer ;)
Plaats reactie