Als ik nog op tijd terug ben zal ik nog even buurten of er nog Speedsters staan en schuif ik nog even aan of neem ik de gegadigden mee voor een ritje door 't Gooi

Ehm: Volgens mij stond jij erop dat we Laren zouden doen en nu ben je er zelf niet bij?!?!?!aKra schreef:Voel me nu echt rot, toegezegd bij broer & zus, maar nu het in mijn eigen woonplaats is lijkt het me toch wel erg gezellig om er bij te zijn. De menukaart mochten mensen willen lunchen is prima en zeer betaalbaar, vis is ook gewoon top ondanks dat het een vlees restaurant is. Laten we hopen op heerlijk weer, dan kun je lekker buiten aanschuiven. Parkeren is op zondag volgens mij zonder parkeerschijf, maar kies de juiste kant (de grotere kant) en dan hoef je geen parkeerschijf neer te leggen en kan je "onbeperkt" parkeren.
Als ik nog op tijd terug ben zal ik nog even buurten of er nog Speedsters staan en schuif ik nog even aan of neem ik de gegadigden mee voor een ritje door 't Gooi.
Ik zei dat ik het wel gezellig zou vinden, er op staan was het nietPw schreef:Ehm: Volgens mij stond jij erop dat we Laren zouden doen en nu ben je er zelf niet bij?!?!?!aKra schreef:Voel me nu echt rot, toegezegd bij broer & zus, maar nu het in mijn eigen woonplaats is lijkt het me toch wel erg gezellig om er bij te zijn. De menukaart mochten mensen willen lunchen is prima en zeer betaalbaar, vis is ook gewoon top ondanks dat het een vlees restaurant is. Laten we hopen op heerlijk weer, dan kun je lekker buiten aanschuiven. Parkeren is op zondag volgens mij zonder parkeerschijf, maar kies de juiste kant (de grotere kant) en dan hoef je geen parkeerschijf neer te leggen en kan je "onbeperkt" parkeren.
Als ik nog op tijd terug ben zal ik nog even buurten of er nog Speedsters staan en schuif ik nog even aan of neem ik de gegadigden mee voor een ritje door 't Gooi.
![]()
Rondje Gooi kan ik ook met mn ogen dicht maar denk dat jij dat maar moet regelen om een uurtje of 15.00u?!?!![]()
Gr. Paul.
Da's een goeie, echt knallen zit er daar in de buurt niet echt inPascal schreef:Gaan jullie nog een rondje knallen, of is het enkel zitten, drinken, eten, praten.ik zou nog kunnen vertrekken.