hey Wilbert!
Nee nee, nog niet hoor, ik kom net mijn nest uitrollen! Straks ga ik naar Zoetermeer want ik mag daar wel de brug van mijn oude seat-dealertje gebruiken, en dan inderdaad, wordt het een lage 8 of zelfs een 7 minuten klusje
Ik denk dat je daar zelfs je hond niet mag UITLATEN Trouwens de Miltek van M te P.gaat er vrijdag onder gewoon bij mijn eigen OPEL garage vonden het geen enkel probleem.tot HORENS linne150
hai Maik,Boor de gaatjes niet te ruim ! het is wel kunststof maar vrij zacht ik heb zelf er nog een beetje kit tussen gedaan voor het schroeven.dus de schroeven eerst met kit ingesmeerd.Duidelijk ?misschien is het wel onzin maar dat moet ook kunnen vrijdag avond of zaterdag kan je luisteruh naar de nieuwe stem (schreeuw) van MARILYN sie juh.vr.gr.linne150
linne150 schreef:Ik denk dat je daar zelfs je hond niet mag UITLATEN Trouwens de Miltek van M te P.gaat er vrijdag onder gewoon bij mijn eigen OPEL garage vonden het geen enkel probleem.tot HORENS linne150
Kon eigenlijk wel iets langer zijn dan dat, ik heb wel even zitten passen en meten en verstellen voordat ik ECHT tevreden was over de plek en dat links en rechts precies hetzelfde zaten...
Maar ze zitten erop en het staat toch wel erg netjes zo. De voorkant is iets meer af zo .
Kon eigenlijk wel iets langer zijn dan dat, ik heb wel even zitten passen en meten en verstellen voordat ik ECHT tevreden was over de plek en dat links en rechts precies hetzelfde zaten...
Maar ze zitten erop en het staat toch wel erg netjes zo. De voorkant is iets meer af zo .
Ik ben weer blij
M.
Altijd fijn als je werk naar je zin is
En kleine dingen kunnen soms een hoop plezier geven
Vandaag zijn de frontsplitters die ik op EBAY gekocht heb aangekomen . Deze zijn niet in plastic maar in kevlar... en kosten iets van een 50 euro voor de 2.
Ze zijn volledig zwart maar ik ga ze toch nog eens herspuiten om een mooi egaal oppervlakte te verkrijgen alvorens ik ze monteer.
Hopelijk zullen ze mooi aansluiten! Foto's volgen!
Bijlagen
Fornt Splitters EBAY.jpg (14.27 KiB) 3576 keer bekeken