Daar hadden ze me bij Speedequipment al op gewezen gehad.
Dit euvel was vlug opgelost door Speedequipment;
Maar spijtig genoeg zijn het dus GEEN kant en klare kits die je koopt. Dus toch het best door een pro laten inbouwen met verstand ervan.
Grtz
Klopt Duke, maar ik had de hoop dat het inmiddels wel zou kunnen. Op de website kan je het namelijk ook zonder montage kopen, toch?the-duke schreef:P.S. Bij mijn ombouw (bij DBilas zelf) maakten ze ook alles ter plekke op maat, dus misschien dat ze er wel een beetje vanuit gaan niet te pretenderen een bolt-on kit te leveren en wij dat alleen maar denken ?!
@S. Gonzales: Tja, dat zou ik wel doen jaMaar wanneer je dat doel bereikt hebt en je denkt commercieel (je hebt een onderneming te runnen), neem je alle maten toch over en maakt bijvoorbeeld een mal en/of een soort draaiboek (werkproces) zodat alle benodigde delen vastgelegd zijn in maat en aantal?
Hoi goedemorgentibby schreef:Hier se. Mijn installateur (Ronaldspeedequipment)van de turbokit heeft zich ook aangemeld.
Welkom op het forum zou ik zeggen![]()
Grtz
Ik weet niet wat het wel is, maar als het goed is zijn dat niet de schakelkabels, want die gaan het echt niet houden, hoe je ze ook inpakt, als ze zo dicht langs de "turbo-uitgang" laat lopen.op de fotos van de site van speedequipment, zie je nu ook de schakelkabels gewrapped....
Is bij mij niet gedaan, heb er nu nimbus tussen zitten, wrappen is wel een idee ivm de hitte, heb nog geen last gehad, maar liggen wel krap na de inbouw.