ik vroeg me af of jullie dit probleem ook hebben..
Toen ik mijn auto uitzocht en ging proefrijden, rammelde het linkerraam. Omdat er "kunststofblokjes van het raam" waren afgebroken, moest er toen blijkbaar een compleet nieuw raam in..
Toen ik de auto ophaalde, omdat ik hem gekocht had, rammelde direct op de terugweg het rechterraam. Daarom is later (gelukkig onder garantie) er een compleet nieuw rechterraam ingekomen, want de "blokjes" waren blijkbaar versleten (na 30.000 km...

Nu wil ik vanavond de auto even buiten zetten en de ramen dicht doen en nu wil ineens het linkerraam weer niet helemaal dicht, zit er duidelijk een moeilijk punt in bij het omhoog draaien en hij zit scheef (aan voorzijde auto komt ie niet helemaal omhoog).
Dit is toch wel heel vreemd.. Ik dacht dat misschien vorige eigenaars of kijkers in de showroom nogal ruw met deuren omgingen of misschien met de ramen opreden.. Zelf ben ik er extreem voorzichtig mee, deuren gaat altijd net met een klikje dicht en ik rijd nooit met de ramen helemaal open (omdat ze dan niet goed ondersteund zijn boven en wat kunnen wiebelen) etc, omdat ik al gezien heb dat het dus makkelijk kapot kan en ik daar niet op zit te wachten..
Hebben jullie dit ook ervaren of heb ik gewoon extreme pech ?
gr
The Duke