Gevraagd Opel Speedster Turbo
Op zich heb je hele mooie opties op dit moment.
Voor een kleine 18k koop je een blauwe supercharged 2.2 met witte strepen.
Voor 19k een deels opgeknapte schade turbo wel origineel turbo van Rayz25
Voor 24,5k een super mooie oranje speedster turbo met weinig km van eerste eigenaar.
Dus wat is er nou moeilijk.
Voor een kleine 18k koop je een blauwe supercharged 2.2 met witte strepen.
Voor 19k een deels opgeknapte schade turbo wel origineel turbo van Rayz25
Voor 24,5k een super mooie oranje speedster turbo met weinig km van eerste eigenaar.
Dus wat is er nou moeilijk.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
en die blauwe heefd heel weinig orginele kilometers rond de 20 duizend
gr nico
gr nico
Richard schreef:Op zich heb je hele mooie opties op dit moment.
Voor een kleine 18k koop je een blauwe supercharged 2.2 met witte strepen.
Voor 19k een deels opgeknapte schade turbo wel origineel turbo van Rayz25
Voor 24,5k een super mooie oranje speedster turbo met weinig km van eerste eigenaar.
Dus wat is er nou moeilijk.
speedsters
en die strakke zilveren uit de omgeving van Leerdam is ook een toffe met net geen 20 dkm. Helaas gewoontjes
geintje, jones.
Hey Nikoz, wat heb je eigenlijk met die pony gedaan, die een stuk uit je oor beet, bij het stoplicht, toen je 'open" reed?
Latorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

geintje, jones.
Hey Nikoz, wat heb je eigenlijk met die pony gedaan, die een stuk uit je oor beet, bij het stoplicht, toen je 'open" reed?
Latorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Re: speedsters
die heb ik ook een stuk uit mun andere oor gegeven.twinair schreef:en die strakke zilveren uit de omgeving van Leerdam is ook een toffe met net geen 20 dkm. Helaas gewoontjes![]()
geintje, jones.
Hey Nikoz, wat heb je eigenlijk met die pony gedaan, die een stuk uit je oor beet, bij het stoplicht, toen je 'open" reed?
Latorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kan deze man niet gebanned worden? hij praat gelijk hij rijd. als of ie drank op heefd. maar ja hij rijd ook niet voor niets in een 'blauwe'



- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7385
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Turbo voor 20k:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=muoirtprugha
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=muoirtprugha
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Wat betreft de km-stand, we hebben het hier wel over een auto van 8 jaar oud he... Ik zou meer vertrouwen hebben in een Speedster met een ton op de klok dan eentje met 10k. Stilstaan is niet goed voor een auto.
Je koopt een tweedehands auto, dus hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is blijft altijd een gok. Een lage km-stand is geen enkele garantie.
En tot slot, als je zelf niet van plan bent om er 50k per jaar mee te gaan rijden, dan maakt het toch ook niet uit of er nou meer of minder dan 100 000 op staat?
Je koopt een tweedehands auto, dus hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is blijft altijd een gok. Een lage km-stand is geen enkele garantie.
En tot slot, als je zelf niet van plan bent om er 50k per jaar mee te gaan rijden, dan maakt het toch ook niet uit of er nou meer of minder dan 100 000 op staat?
Jägertee
135 dkm,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Citaat van Jaydee
""En tot slot, als je zelf niet van plan bent om er 50k per jaar mee te gaan rijden, dan maakt het toch ook niet uit of er nou meer of minder dan 100 000 op staat?""
Klopt evenwel, maar feit is dat je m eenmaal in bezit zeer moeilijk zult kunnen verkopen, naar ik aanneem. Of een zwaar verlies incasseren.
Of natuurlijk gaan voor de lage prijs, en erkend laten reviseren waar nodig, en met een schone lei beginnen. Natuurlijk ook ff wiellagers, rubbers, motorsteunen, koelcircuit,schijven, links en rechts een ditje en een datje.
Uiteraard wel netjes met alle facturen, anders weer niet te verkopen.
Maar da s mijn mening, al loopt ie nog zo strak, mensen zien eenmaal geen dikke km standen.
Twinair
""En tot slot, als je zelf niet van plan bent om er 50k per jaar mee te gaan rijden, dan maakt het toch ook niet uit of er nou meer of minder dan 100 000 op staat?""
Klopt evenwel, maar feit is dat je m eenmaal in bezit zeer moeilijk zult kunnen verkopen, naar ik aanneem. Of een zwaar verlies incasseren.
Of natuurlijk gaan voor de lage prijs, en erkend laten reviseren waar nodig, en met een schone lei beginnen. Natuurlijk ook ff wiellagers, rubbers, motorsteunen, koelcircuit,schijven, links en rechts een ditje en een datje.
Uiteraard wel netjes met alle facturen, anders weer niet te verkopen.
Maar da s mijn mening, al loopt ie nog zo strak, mensen zien eenmaal geen dikke km standen.
Twinair