Gevraagd Opel Speedster Turbo
Re: 135 dkm,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Zoals ik al zei: een lagere km-stand is geen enkele garantie dat de auto in betere staat verkeert. Het ding blijft toch 8 jaar oud.
Heeft de vorige eigenaar hem altijd warmgereden, er regelmatig mee gereden, regelmatig onderhoud gepleegd en hem binnen gestald, dan maakt het niet uit of er 138k km op staat. Een Speedster met 10k erop heeft misschien wel 4 jaar in een showroom gestaan, 50 proefritten moeten ondergaan, pas bij verkoop een beurtje gehad en daarna altijd buiten gestaan. Ook die kan best een goede aankoop zijn, maar je kunt je afvragen of die meer waard is vanwege de km-stand.
Heeft de vorige eigenaar hem altijd warmgereden, er regelmatig mee gereden, regelmatig onderhoud gepleegd en hem binnen gestald, dan maakt het niet uit of er 138k km op staat. Een Speedster met 10k erop heeft misschien wel 4 jaar in een showroom gestaan, 50 proefritten moeten ondergaan, pas bij verkoop een beurtje gehad en daarna altijd buiten gestaan. Ook die kan best een goede aankoop zijn, maar je kunt je afvragen of die meer waard is vanwege de km-stand.
Jägertee
km stand
Vraag het aan 10 man, 9 zullen zeggen dat de stand van 130.000 en meer gewoonweg te hoog is.
Maar da s mijn mening, ikzelf zou er nooit aan beginnen.
Hopelijk vind de Fa Lathouwers een goed baasje voor de mooie blauwe turbo.
Later.

Later.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Re: km stand
²twinair schreef:Vraag het aan 10 man, 9 zullen zeggen dat de stand van 130.000 en meer gewoonweg te hoog is.![]()
Later.
ik kocht er net één (wel geen turbo) met 3300km op de teller en 8,5jaar oud ...
verkies toch ook een wagen met lage kmstand ... maar opmerking dat wagen verschillende proefritten heeft moeten ondergaan ... is wel terecht ... maar wagen is er deels voor gemaakt hé ...
is altijd wat afwachten met 2dehandswagen
succes met de zoektocht

verkies toch ook een wagen met lage kmstand ... maar opmerking dat wagen verschillende proefritten heeft moeten ondergaan ... is wel terecht ... maar wagen is er deels voor gemaakt hé ...
is altijd wat afwachten met 2dehandswagen

succes met de zoektocht

1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
had ooit al een speedster 5 à 6 jaar geleden ...
ik miste hem enorm vandaar deze aankoop
het rijgevoel op de weg naar huis (bijna 100km rijden) was super; content als een klein kind waar de sint net is langsgeweest
moment aankoop niet ideaal nu ... ga hem, net als hij gewoon was, de komende winter op stal laten ...
dus hij zal op zijn 9jarige leeftijd niet veel meer kms hebben ...
maar 2012 ...ik kijk er enorm naar uit!!!!
ik miste hem enorm vandaar deze aankoop
het rijgevoel op de weg naar huis (bijna 100km rijden) was super; content als een klein kind waar de sint net is langsgeweest

moment aankoop niet ideaal nu ... ga hem, net als hij gewoon was, de komende winter op stal laten ...
dus hij zal op zijn 9jarige leeftijd niet veel meer kms hebben ...
maar 2012 ...ik kijk er enorm naar uit!!!!
Laatst gewijzigd door Philip op 15 nov 2011 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Veel kilometers maar de prijs is er ook naar.
Zo te zien ook nog eens 12 maanden garantie dus wat dat betreft kan je je ook niet echt een bult vallen.
Bij verkoop zul je uiteraard verlies moeten incasseren op de hoge km.st maar die centen heb je nu al voor een groot gedeelte in je portemonnee kunnen houden.
Dus wat mij betreft makkelijk, heb je de centen koop een turbo met lage km.st en leg 5 tot 10.000 euro meer op tafel.
Heb je het geld niet of wil je gewoon niet meer uitgeven koop de Speedster met de hoge km.st.
Een turbo met lage km.st in goede schadevrije staat enz. voor 20.000 euro zal denk ik op het moment niet te vinden zijn.
Zo te zien ook nog eens 12 maanden garantie dus wat dat betreft kan je je ook niet echt een bult vallen.
Bij verkoop zul je uiteraard verlies moeten incasseren op de hoge km.st maar die centen heb je nu al voor een groot gedeelte in je portemonnee kunnen houden.
Dus wat mij betreft makkelijk, heb je de centen koop een turbo met lage km.st en leg 5 tot 10.000 euro meer op tafel.
Heb je het geld niet of wil je gewoon niet meer uitgeven koop de Speedster met de hoge km.st.
Een turbo met lage km.st in goede schadevrije staat enz. voor 20.000 euro zal denk ik op het moment niet te vinden zijn.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Weinig kilometers op je speedster zetten is net als weinig sex met je vriendin hebben, om te zorgen dat ze beter is voor de volgende.jaydee schreef:Nou jongens, lekker binnen laten staan die Speedsters
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- 911Speedster
- Actief lid
Weet er verder geen gegevens van, maar lijkt mij toch een redelijk turbo onder de 20000€ met 40000km!Dirk666 schreef: Een turbo met lage km.st in goede schadevrije staat enz. voor 20.000 euro zal denk ik op het moment niet te vinden zijn.
http://www.2dehands.be/autos/autos/opel ... &afd=autos
- 911Speedster
- Actief lid
Re: turbo
Ja, heb geen idee wat er nog aan BPM overheen komt.twinair schreef:jamaar da s in Belgie........................
Toch?
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Zilveren koplampen, achterlampen, meegespoten mudguards en door handles en door cards van de NA.911Speedster schreef:Weet er verder geen gegevens van, maar lijkt mij toch een redelijk turbo onder de 20000€ met 40000km!
Zou ik maar eens serieus onder de loep leggen voor aankoop.
Het leven is geen sprookje.
Zelfs een zilveren raamlijst........!
Alles zilver bedoelde ik dus, te snel ge-typt en niet nagelezen...
Inderdaad: Alles is zilver. Lampen,etc.
Maar de vraag blijft:
Is 't wel een TurbooooO?!
Alles zilver bedoelde ik dus, te snel ge-typt en niet nagelezen...
Inderdaad: Alles is zilver. Lampen,etc.
Maar de vraag blijft:
Is 't wel een TurbooooO?!

Laatst gewijzigd door Pw op 16 nov 2011 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Nr.0672