GT4 Speedster/VX Challenge Nürburgring
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Precies, en door te oefenen en gebruik te maken van de officiele literatuur kom je verder. Mijn tijden gingen pas rap omlaag toen ik doorkreeg hoe je op het juiste moment kan smijten door liftoff oversteer en opposite lock. Is trouwens machtig mooi om dat terug te zien in de replay. Ook op tijd remmen en op het gas de bocht door, i.p.v. de bocht inremmen, blijkt veel sneller te zijn.Maik schreef:Met de speedy heb ik toen ook 3 of 4 rondjes geprobeerd, maar erg lastig hoor, hij wordt zo nerveus als een loopse teef met gas los! En op de rechte stukken is het saaaaaaaaaaaai(te weinig vermogen). Met de snellere bakken, de nieuwe M5 bijvoorbeeld is het eigenlijk wel leuker racen op de NS (op de console dan he).
M.
En met die regen van vandaag was het de dag om virtueel met de Speedster bezig te zijn

SteV6
S4 Avant
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Vanmiddag een printertje gekocht bij de mediamarkt... boeien, zal je dan denken, maar mijn oog viel op de GT4-pack van de PS2....
heb ik dan maar gekocht, kon er ook nog wel bij
Vanavond de eerste rondjes gedraaid met alleen nog maar de speedy, de echt snelle bakken komen nog wel.
Derde rondje was een 8.55, de vierde een 8.51, en toen kreeg ik kramp tussen de schouderbladen
Morgen ga ik weer verder met de speedy (helemaal standaard), straks even met de kanonnen gummen (met welke bak kan je het beste driften??).
8.36, goeie tijd Stephan, dat duurt wel even voordat ik daar overheen ga, zeker wel een week!
gr.
M.

Vanavond de eerste rondjes gedraaid met alleen nog maar de speedy, de echt snelle bakken komen nog wel.
Derde rondje was een 8.55, de vierde een 8.51, en toen kreeg ik kramp tussen de schouderbladen

Morgen ga ik weer verder met de speedy (helemaal standaard), straks even met de kanonnen gummen (met welke bak kan je het beste driften??).
8.36, goeie tijd Stephan, dat duurt wel even voordat ik daar overheen ga, zeker wel een week!

gr.
M.