Denk te moeilijke auto, de markt ervoor is heel klein, en ze vallen natuurlijk erg op...............maarja als hij iedere keer spontaan afgaat zal ik er wel een keer wat aan moeten doen pfffffffffHendrik-Jan schreef:En je zit de eerste maand zonder. Ik ken ook (gelukkig) geen verhalen over gestolen Speedsters.
Problemen met alarmsysteem
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Marcel
- Contacteer:
Vandaag bij de opeldealer geweest, ze hadden het Opel speedster Turbo boekje binnen, bij de aflevering zat er een 2.2 boekje bij.
Hij had er gelijk een paar gekregen van OPEL.NL dus als er nog turbo rijders zijn zonder boekje, Chris van Schubert ( cvanschubert@opelcentrum.nl ) moet je hebben, zeer sympathieke verkoper die echt heel veel voor mij regelt
Ze wilden niet geloven dat het alarm reageerde op mijn deurbel.
Ook ben ik er inmiddels achter waarom hij soms spontaan afging, dit komt door iemand die een paar meter verder woont, als hij zijn auto op alarm zet, gaat de mijne gillen, buiten laten slapen is nu dus geen optie meer, vorige week werden we om 00:15 ons bed uit gegild
Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Ze geen nu contact opnemen met OPEL.NL ik ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen en wat ze er aan gaan doen.
Maandag gaat hij er een weekje logeren en worden er wat kleine garantie dingetjes opgelost
Hij had er gelijk een paar gekregen van OPEL.NL dus als er nog turbo rijders zijn zonder boekje, Chris van Schubert ( cvanschubert@opelcentrum.nl ) moet je hebben, zeer sympathieke verkoper die echt heel veel voor mij regelt

Ze wilden niet geloven dat het alarm reageerde op mijn deurbel.
Ook ben ik er inmiddels achter waarom hij soms spontaan afging, dit komt door iemand die een paar meter verder woont, als hij zijn auto op alarm zet, gaat de mijne gillen, buiten laten slapen is nu dus geen optie meer, vorige week werden we om 00:15 ons bed uit gegild

Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Ze geen nu contact opnemen met OPEL.NL ik ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen en wat ze er aan gaan doen.
Maandag gaat hij er een weekje logeren en worden er wat kleine garantie dingetjes opgelost

Laatst gewijzigd door Marcel op 16 aug 2005 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel
- Contacteer:
Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakkingmarkv schreef:Marcel,
Welke bel heb je precies gebruikt?Marcel schreef: Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Mark

Eigen praktijkMarcel schreef:Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakkingmarkv schreef:Marcel,
Welke bel heb je precies gebruikt?Marcel schreef: Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Mark

- Marcel
- Contacteer:
Jaja mijn vrouw heeft een jaar een onthaar salon aan huis gehad........helaas door tegenvallende bedrijfsresultaten alweer overledenjans schreef:Eigen praktijkMarcel schreef:Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakkingmarkv schreef:Marcel,
Welke bel heb je precies gebruikt?
Mark![]()

Lees trouwens net in het boekje dat ik gewoon 95 kan tanken......tering en ik maar 98 tanken, das zonde

Marcel , dat staat er wel, maar aanbevolen wordt 98 octaan.Marcel schreef:Jaja mijn vrouw heeft een jaar een onthaar salon aan huis gehad........helaas door tegenvallende bedrijfsresultaten alweer overledenjans schreef:Eigen praktijkMarcel schreef: Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakking![]()
![]()
Lees trouwens net in het boekje dat ik gewoon 95 kan tanken......tering en ik maar 98 tanken, das zondedacht dat bij Turbo motoren altijd 98 erin moest
tevens blijk ik mijn bandenspanning achter 2 tiende te laag te hebben, op de 2.2 spanning dus van 1.9 en moet dus 2.1 zijn bij een Turbo
Heeft meerdere voordelen, motor wordt minder warm en loopt iets zuiniger, dit komt omdat er in 98 octaan minder brandbare stoffen zitten.
Heb afgelopen weekend in Duitsland er zelfs 100 oktaan in gedaan.
Motor loopt bovenin beter rond.
- Marcel
- Contacteer:
Okee dan blijft het gewoon 98jans schreef: Marcel , dat staat er wel, maar aanbevolen wordt 98 octaan.
Heeft meerdere voordelen, motor wordt minder warm en loopt iets zuiniger, dit komt omdat er in 98 octaan minder brandbare stoffen zitten.
Heb afgelopen weekend in Duitsland er zelfs 100 oktaan in gedaan.
Motor loopt bovenin beter rond.

- Marcel
- Contacteer:
Okee mijn speeltje logeert een weekje bij de dealer...zal zien dat de zon gaat schijnen heel de week
maarja toch werken, en heb er nu sinds ik hem heb (20 Juli) al bijna 2300km op staan, niet slecht, amper tijd om te poetsen
Bij Opel.NL werden ze uitgelachen toen ze het zeiden van het alarm.....Edwin (de monteur) gaat nu spelen en kijken wat het probleem is en hoe het is op te lossen
ik ben benieuwd.
Toch wel prettig als je hem s'nachts buiten kunt laten staan zonder dat de buurt wakker wordt

Bij Opel.NL werden ze uitgelachen toen ze het zeiden van het alarm.....Edwin (de monteur) gaat nu spelen en kijken wat het probleem is en hoe het is op te lossen

Toch wel prettig als je hem s'nachts buiten kunt laten staan zonder dat de buurt wakker wordt

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Marcel, als die week te lang voor je is kan je altijd mij even bellen. Gaan we een rondje rijden.Marcel schreef:Okee mijn speeltje logeert een weekje bij de dealer...zal zien dat de zon gaat schijnen heel de weekmaarja toch werken, en heb er nu sinds ik hem heb (20 Juli) al bijna 2300km op staan, niet slecht, amper tijd om te poetsen
![]()
Bij Opel.NL werden ze uitgelachen toen ze het zeiden van het alarm.....Edwin (de monteur) gaat nu spelen en kijken wat het probleem is en hoe het is op te lossenik ben benieuwd.

Lotus Elise S2