Heb daar ook naar zitten kijken en aan de binnenkant word het volgens mij een heel gedoe om het passend te krijgen...
Ik zou twee plaatjes aan de buitenzijde van de bestaande mount maken met daartussen aan de bovenzijde een plaat gelast welke dan onder die rollbar steun komt. (steun zit vrij veel ruimte in, zeker als je 'm bij de rollbar ook even losmaakt)
Passend metalen buisje voor de bevestigingsbout door originele shockmount (zodat je deze niet samendrukt) en de schokbreker dan met een wat langere bout en twee extra vulringen in het nieuwe lagere gat monteren.
(iemand hier toegang to een lasersnijmachine voor wat seriewerk?

)
Edit; zie net dat er daar aardig wat lasrupsen zitten, dus daar wel wat extra speelruimte houden. Zit overigens nog aardig wat vlees op de originele mount voor een extra boutgat aan de binnenzijde, dus dat is ook nog een optie als je geen moeite hebt met het boren van een gat daar...
Edit 1.5; met dat extra boutgat als draaiborging wordt montage aan de binnenzijde van de steun ook weer aantrekkeijk, maar dan wel de pasbusjes van je NTR's een stukje inkorten...
Edit2; je kunt uiteraard een prototype van triplex zagen en die aan een metaalboer geven...
