Aan het einde van het bovengenoemde filmpje hoor je geluiden veroorzaakt door een Turbo, dit is exact het geluid dat nu ook bij Jans TURBO te beluisteren is.
Had je niet even een nette pantalon aan kunnen trekken?
Qua geluid geven de filmpjes wel een redelijke indruk, maar IRL vind ik het luider en nog meer op de voorgrond. Misschien moet je je camera eens aan de linker buitenspiegel hangen voor een filmpje.
Had je niet even een nette pantalon aan kunnen trekken?
Qua geluid geven de filmpjes wel een redelijke indruk, maar IRL vind ik het luider en nog meer op de voorgrond. Misschien moet je je camera eens aan de linker buitenspiegel hangen voor een filmpje.
SteV6
Je weet hoe het geluid is van een foto camera Had hem op schoot want je moet het knopje continu ingedrukt houden.
En wordt op die manier inderdaad aardig gedempt.
Heb binnenkort een afspraak met Vmax, betreft een 2 maatjes grotere turbo De Garrett GT28RS en deze kan ,en geeft 1.9 bar continue.
Het grootste verschil met nu de Garrett GT28R , is dat de motor dan ongeveer 7500 rpm draait,tov nu 6700 rpm. De turbo komt dan wel iets later op druk nl bij 3800 rpm, en heeft dan minimaal 450 nm. En doordat deze turbo iets minder toeren maakt, scheelt dit wel weer ivm de koeling.
De zaak zal dan iets minder heet worden, maar doordat er een vermogens winst wordt bereikt van zo'n 40 pk zal het qua warmte wel gelijk blijven.Uitgangs punt 360 pk.
jans schreef:Heb binnenkort een afspraak met Vmax, betreft een 2 maatjes grotere turbo De Garrett GT28RS en deze kan ,en geeft 1.9 bar continue.
Het grootste verschil met nu de Garrett GT28R , is dat de motor dan ongeveer 7500 rpm draait,tov nu 6700 rpm. De turbo komt dan wel iets later op druk nl bij 3800 rpm, en heeft dan minimaal 450 nm. En doordat deze turbo iets minder toeren maakt, scheelt dit wel weer ivm de koeling.
De zaak zal dan iets minder heet worden, maar doordat er een vermogens winst wordt bereikt van zo'n 40 pk zal het qua warmte wel gelijk blijven.Uitgangs punt 360 pk.
He Jans, dat is toch dezelfde turbo als in de Speedster van Senior (Werner)? Ik dacht dat je juiste een wat kleinere turbo wilde houden om de rijdbaarheid onder normale omstandigheden te behouden. Heeft een proefritje met die van Werner je van gedacht doen veranderen?
jans schreef:Heb binnenkort een afspraak met Vmax, betreft een 2 maatjes grotere turbo De Garrett GT28RS en deze kan ,en geeft 1.9 bar continue.
Het grootste verschil met nu de Garrett GT28R , is dat de motor dan ongeveer 7500 rpm draait,tov nu 6700 rpm. De turbo komt dan wel iets later op druk nl bij 3800 rpm, en heeft dan minimaal 450 nm. En doordat deze turbo iets minder toeren maakt, scheelt dit wel weer ivm de koeling.
De zaak zal dan iets minder heet worden, maar doordat er een vermogens winst wordt bereikt van zo'n 40 pk zal het qua warmte wel gelijk blijven.Uitgangs punt 360 pk.
Jans wil gewoon de snelste sprintauto van NL hebben....
Ja ""dat gaf de doorslag. Hij begint wel iets later ,maar daarna breekt de hel los. Hij had het in het begin niet helemaal voor elkaar. nl een totaal verschrompelde kat, en een klein lek in de slang van de turbo.
Loopt nu heel goed. Getuige de 8.0 sec op de 1/8 mijl vorige week met de sprints.Had de snelste tijd Zelfs 0.2 sec sneller dan de speedster turbo van EDS 340 pk.
stef666 schreef:Ben je juist niet bang dat je turbo gat te groot wordt met een grotere turbo? En is een twinscroll niet mogelijk?
Heb er vorige week een test ritje in gemaakt, en minpuntje was dat hij 500 rpm later begint. Maar trekt dan zoveel harder , en langer door dat deze de doorslag gaf.