Jans,
Kijk er niet gek van op, dat als je een LSD laat plaatsen je nog meer "last" zal krijgen van een overstuurreactie in bochten. Nu is het meestal alleen het binnenste achterwiel dat doorslaat/slipt. Straks zal het LSD meer vermogen naar het buitenste wiel sturen, waardoor deze ook eerder aan de adhesiegrens komt --> overstuur. Gelukkig is het driften door een LSD wel veel beter onder controle te houden. De Speedster zal dus nog eerder in overstuur gaan bij dezelfde gaspedaalstand dan zonder, maar de beweging is veel beter beheersbaar!
Zoals Mark ook al schreef, is met name in rechte lijn het schaatsen of kwispelen van de achteras een stuk minder. Niet een, maar beide wielen zullen evenveel doorslippen, waardoor je meer controle hebt over de hoeveelheid vermogen die je op de weg kan krijgen. Dus geen onregelmatige rubberstrepen meer links of rechts, maar 2 mooie zwarte strepen op het asfalt
En een bijkomend voordeel van LSD is dat je licht gaat horen, geluid gaat zien en dat je denkt dat je kan vliegen
SteV6
Edit:
Ik heb nog even een kijkje genomen bij de Britten. Recent is er weinig geschreven over LSD's. Zelfs de AmD stage 5 voor de Turbo, met een geschat vermogen van 310 pk krijgt niet "standaard" een LSD mee.
Bij het volgende project hebben ze er wel een geplaatst, met volgens de eigenaar 15% winst in accelaratietijd door het LSD:
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... l=lsd&st=0