Lef en Durf
Lef en Durf
He 'Maik kom es een keer langs als je durft
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Als dat zo is Jans, dan vind ik het maar linke soep dat jij in zo'n bokkig opgevoerd turbo'tje met veel teveel vermogen rijdt!
Weet je wat? We ruilen gewoon een half jaartje van auto en dan kan je eerst goed oefenen met een beschaafd vermogen op die achterwieltjes.
Die 200 en een paar peekaatjes van jou ken ik wel hebben
Weet je wat? We ruilen gewoon een half jaartje van auto en dan kan je eerst goed oefenen met een beschaafd vermogen op die achterwieltjes.
Die 200 en een paar peekaatjes van jou ken ik wel hebben
HiMaik schreef:Als dat zo is Jans, dan vind ik het maar linke soep dat jij in zo'n bokkig opgevoerd turbo'tje met veel teveel vermogen rijdt!
Weet je wat? We ruilen gewoon een half jaartje van auto en dan kan je eerst goed oefenen met een beschaafd vermogen op die achterwieltjes.
Die 200 en een paar peekaatjes van jou ken ik wel hebben
Bokkig?paarpk'tjes? vanaf eind april 320 pk tjes en 500 nm.
Maar ik denk dat je hier toch maar eens een proefritje in moet maken.
Dan kun je er later ook over meepraten.
Cilinderkop bewerkenMaik schreef:Dan moet je toch maar eens even gaan uitleggen hoe jij 320pk erin wilt gaan klussen..... dat wordt een BEEST man!
Ik neem aan een turbo upgrade? En ga je het bij Beek laten doen?
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
Ander spruit stuk
En verder nog een paar kleine aan passingen.
Oja dit zal inderdaad bij beek gebeuren.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Dus bellen met www.vmax.de hoeft niet meer? Je begint zo langzamer hand het vermogen van Thorney op www.vx220.org te overtreffen. Als je 320pk hebt ga je dan je Speedster verkopen? En vervolgens op naar het volgende project .... maar met welke auto dan ?jans schreef:Cilinderkop bewerken
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
En verder nog een paar kleine aan passingen.
Oja dit zal inderdaad bij beek gebeuren.
Hoe los je trouwens een vermogenstoename van 60% op met de jongens van de RDW?
SteV6
S4 Avant
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Dat klinkt zeer goed Jans, petje af als het allemaal gaat lukken.
Ik denk dat je met Beek wel een goede te pakken hebt. Als ik ze zo in kan schatten dan zijn het sleutelaars die niet veel aan het toeval overlaten. Degelijk dus.
Oke, dus dat wordt een proefritje VOOR en NA die grote klus
Ik kom zowiezo nog een keer in maart of april naar het oosten, dan moeten we misschien maar een keer afspreken.
Wanneer ga je die 2de upgrade laten uitvoeren Jans?
gr.
M.
Ik denk dat je met Beek wel een goede te pakken hebt. Als ik ze zo in kan schatten dan zijn het sleutelaars die niet veel aan het toeval overlaten. Degelijk dus.
Oke, dus dat wordt een proefritje VOOR en NA die grote klus
Ik kom zowiezo nog een keer in maart of april naar het oosten, dan moeten we misschien maar een keer afspreken.
Wanneer ga je die 2de upgrade laten uitvoeren Jans?
gr.
M.
Hoe ga je de koeling doen? Heb je nu al iets van een charge cooler erop zitten?jans schreef:]
Cilinderkop bewerken
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
Ander spruit stuk
En verder nog een paar kleine aan passingen.
Oja dit zal inderdaad bij beek gebeuren.
Mark
C30-94@0.55bar
Hi stephan
Hoe bedoel je ,oplossen met de RDW??
Heb een offerte gekregen van beide , en de kosten lopen niet zover uiteen
Maar beek kennende ,en hem dit voorgelegd kwam ik toch uit bij beek.
Die doen meer voor het zelfde geld,en t'ja ze zijn me ook wel goed bevallen de laatste keer.
Ongeveer 300 pk kost 6000 euro. Maar 320-330 4000 euro .
Dat laatste ben ik nog niet uit, want ze zeggendat je er dan zeer moeilijk
mee kan rijden.
De ervaring nu met 250 plus pk zou het kunnen bevestigen.
Maar hier kom ik ook nog wel achter.
jan
Hoe bedoel je ,oplossen met de RDW??
Heb een offerte gekregen van beide , en de kosten lopen niet zover uiteen
Maar beek kennende ,en hem dit voorgelegd kwam ik toch uit bij beek.
Die doen meer voor het zelfde geld,en t'ja ze zijn me ook wel goed bevallen de laatste keer.
Ongeveer 300 pk kost 6000 euro. Maar 320-330 4000 euro .
Dat laatste ben ik nog niet uit, want ze zeggendat je er dan zeer moeilijk
mee kan rijden.
De ervaring nu met 250 plus pk zou het kunnen bevestigen.
Maar hier kom ik ook nog wel achter.
jan
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Als je vermogen met meer dan 40% toeneemt moet je de auto opnieuw voor goedkeuring aanbiedenjans schreef:Hi stephan
Hoe bedoel je ,oplossen met de RDW??
Hoe kan dat nu goedkoper zijn? Minder bewerkingen nodig door een grotere turbo ofzo? Verklaard wel de moeilijke rijdbaarheid ...jans schreef:Ongeveer 300 pk kost 6000 euro. Maar 320-330 4000 euro.
SteV6
S4 Avant